MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har 10 000 kr som jeg skal svi av, men det er ingen ting jeg har lyst på som jeg umiddelbart kommer på. Jeg vil derfor har innspill fra dere. Hva skal de brukes på? Kanskje dere vet om noe kule "duppeditter" eller gadgets? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Amp + speaker. Eller Kanon Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Speilrefleks eller en sykt god stol. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sett de i banken, det kan komme vanskligere tider. Ingen grunn til å kjøpe noe en ikke vet en trenger. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hadde jeg hatt 10k som jeg kunne brukt på hva jeg ville hadde jeg garantert kjøpt meg ny pc med en gang. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Og sett resten i banken. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ville kjøpt meg en ultraportabel (Acer Spire One, Asus EEE eller lignende) og satt resten av pengene i banken. *Nikke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kjøp flaxlodd for hele sulamitten! Endret 19. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kjøp flaxlodd for hele sulamitten! har en kompis som kjøpte flaxlodd for 4000:D han tapte 3000 men er fortsatt likeglad, er nok en oplevelse;D Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Gode foslag her. De jeg kommer til å se nærmere på er amp + speakers, ultraportabel pc og speilrefleks. Kom gjerne med flere innspill. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vent med å bruk dem, om 2 måneder eller noe ser du noe du virkelig har lyst på, så har du ikke penger til det, fordi du brukte det på noe du egentlig ikke trengte... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvilke interesser har du? Du kan investere i aksjer? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du får vel ingen skikkelig bra PC eller Mac til 10 000 kr? Mac, som forøvrig er det beste, ifølge meg, kryper sjelden under 10 000 kr. Ville ikke brukt pengene på data, med andre ord. Bruk dem heller på en reise eller sett dem inn i banken. Hvis du er usikker på hva du ønsker deg, synes jeg faktisk det siste forslaget er best. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Den sterkeste grønne laseren jeg kunne finne på nettet http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512 Er mye gøy du kan gjøre med den, for eksempel svi av hva du vil på så langt hold du klarer å sikte, peke på skyer(tror jeg) eller bare leke star wars Resten går til banken Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Den sterkeste grønne laseren jeg kunne finne på nettet http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512 Er mye gøy du kan gjøre med den, for eksempel svi av hva du vil på så langt hold du klarer å sikte, peke på skyer(tror jeg) eller bare leke star wars Resten går til banken OT, kan man faktisk svi gjennom ting med den? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Laser hadde vært gøy! Til dere som sier at jeg skal sette i banken eller i aksjer; der har jeg nok penger fra før av. Disse pengene jeg skal bruk nå er penger jeg har bestemt meg for å bruke på noe gøyalt som jeg har lyst på. Er litt feil av meg å si at de skal "svis av". Er ikke som de brenner i lommene på meg, og har ikke noe hast med å bruke de, men jeg har hvertfall 10 000 kr ekstra som jeg skal bruke på meg selv. Hadde gøy med flere gadgets som den laseren Endret 19. juli 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Den sterkeste grønne laseren jeg kunne finne på nettet http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512 Er mye gøy du kan gjøre med den, for eksempel svi av hva du vil på så langt hold du klarer å sikte, peke på skyer(tror jeg) eller bare leke star wars Resten går til banken OT, kan man faktisk svi gjennom ting med den? Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Ja, hva kan den egentlig brukes til? Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Ja, hva kan den egentlig brukes til? Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe. Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå