Gå til innhold

Skal svi av 10 000 kr

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vel ingen skikkelig bra PC eller Mac til 10 000 kr? Mac, som forøvrig er det beste, ifølge meg, kryper sjelden under 10 000 kr. Ville ikke brukt pengene på data, med andre ord. Bruk dem heller på en reise eller sett dem inn i banken. Hvis du er usikker på hva du ønsker deg, synes jeg faktisk det siste forslaget er best.

Lenke til kommentar

Laser hadde vært gøy!

Til dere som sier at jeg skal sette i banken eller i aksjer; der har jeg nok penger fra før av. Disse pengene jeg skal bruk nå er penger jeg har bestemt meg for å bruke på noe gøyalt som jeg har lyst på.

Er litt feil av meg å si at de skal "svis av". Er ikke som de brenner i lommene på meg, og har ikke noe hast med å bruke de, men jeg har hvertfall 10 000 kr ekstra som jeg skal bruke på meg selv.

Hadde gøy med flere gadgets som den laseren :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Den sterkeste grønne laseren jeg kunne finne på nettet ;)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13512

Er mye gøy du kan gjøre med den, for eksempel svi av hva du vil på så langt hold du klarer å sikte, peke på skyer(tror jeg) eller bare leke star wars :thumbup:

Resten går til banken :)

OT, kan man faktisk svi gjennom ting med den?

Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare :love:

Lenke til kommentar
Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare :love:

Ja, hva kan den egentlig brukes til? :p Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe.

Lenke til kommentar

Ja, hva kan den egentlig brukes til? :p Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe.

Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...