Xcrtry Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Heisann Det er en sånn ting som skal være fast i gass-vaieren som er knekt. Veit ikke hva det heter så kaller det bare for ting Men det jeg lurte på er om hvor man kan få kjøpt en sånn, om det går ann å bestille det fra nett eller må man sende motoren på verksted for å få fikset det? Takker for svar. Bilder: Endret 18. juli 2008 av Xcrtry Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det er vel på gasshåndtaket på påhengsmotoren, da må du snakke med et merkeverksted om delen. Hvis du kan skru litt eller kjenner noen som kan er det nok mulig å bytte selv. Bare å høre med verkstedet hva de skal ha for det. Endret 19. juli 2008 av Jeg er Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Så det går ikke ann å bestille den delen fra nett? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Så det går ikke ann å bestille den delen fra nett? Joda, men da må du vite hvilke motormerke du har og hk, det samme gjelder produksjonsår som skal stå på motoren. Da er det bare å lete opp selgere og sende dem en forespørsel, det beste er hvis de sender deg kopi av ei deleliste / sprengskisse av rorkulten på gjeldende motor. Da plukker du ut delen selv, noterer delenummer og sender bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå