Gå til innhold

"Alan Wake er ikke død" Nye bevis fra trukket(?) Gamer.no artikel


Erik

Anbefalte innlegg

Vel jeg var tilfeldigvis innom Google å søkte etter Alan Wake da jeg så dette:

AlanWake.jpg

Da jeg gikk inn på siden kunne jeg ikke finne denne artikkelen og linken var "død".

Edit: Joystiq la "akkuart" (20 timer siden ca.) ut en artikkel om samme tema

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig den hemmelige nr1?

 

http://www.vgb.no/11/perma/343717

 

Når Fjeld Olsen skriver "gammel storhet", virker det som om han snakker om et gammelt spill som får en oppfølger eller noe... Han skriver også at det er første gang spillet blir vist, men Alan Wake har blitt vist frem før, dog ikke i spillbar form.

 

Tror dessverre at det ikke er Alan Wake han mener, men viser det seg at det virkelig er Alan Wake, blir jeg helt "gal" inni meg! Alan Wake må snart komme, og må bli så bra som det har potensial til.

Lenke til kommentar

The Hype: Max Payne developer Remedy announced the "action thriller" way back in 2005, promising to unveil it at E3 — but the game's skipped every event since then, while the developers denied cancellation rumors.

The Facts: A recent story referring to a Windows-branded contest that suggested the game would be shown at this year's Tokyo Game Show turned out to be old news from last year - Remedy posted on its Alan Wake forums that the team's just gotten back from a bit of holidaying, and that they "haven't had time to chat with Microsoft on upcoming shows/showings yet." We contacted Microsoft, and got a "no comment."

 

http://kotaku.com/5027804/the-e3-no-shows-...ey-werent-there

 

Trur nok berre me må innsjå at me aldri får sjå Alan Wake.

Lenke til kommentar

Admin oppdaterte den offisielle nyhetssiden på mandag med:

I can safely say that Remedy is hard at work on Alan Wake and when they are ready to show information you’ll see it here. The game is not cancelled or abandonware.

 

Tror de fortsatt har et stykke igjen på spillet. Tipper det kommer ut i slutten av 2009. Håper i alle fall de tar den tiden som trengs. Har egentlig ingenting i mot å vente 2-3 år til hvis det gjør at spillet virkelig blir fantastisk bra.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...