Ustedalen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg legger ut to bilder jeg er veldig usikker på. Jeg liker veldig godt S/V versjonen, mens min far og en kamerat hadde den fargete versjonen som en favoritt. Hvem liker dere best, og liker dere bildet generelt? Nå fant jeg ut i forrige post at pcskjermen min er mest sannsynlig ukalibrert til helvete, så mest sannsynlig ser ikke dere de samme fargene som jeg ser. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det har du nok helt rett i Grønnfargen slo meg rett i tryne.. Derfor ble nok sort hvit versjonen best i mine øyne.. Riktignok etter at øynene mine hadde hvilt seg noen minutter he he.. Men motivet var da bra Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Huff, nå gir jeg opp foto på denne pcen. Grønnfargen her er rett å slett bare moderat, og ikke noe voldsom som slår imot deg. Nå blir jeg nesten sur på denne pc-skjermen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg liker det i farge. Farger som ikke er 'kule', 'fete', 'spaca' eller et annet uttrykk fra den urbaniske modernitetens språklige liv, men rett og slett vakre farger. Farger som minner meg om David Bailey. Godt jobbet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har jo ikke peil. Jeg er en vanlig menigmann, men jeg likte fargeversjonen. Det gav meg en "reklameplakat-følelse" Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sorthvitt er fint, men det er fordi du seriøst må få kalibrert skjermen. Selv en billig laptop gir deg relativt nøytrale farger med kalibrering. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Høhø. ^^ Den fargen der gav meg ein kraftig blåveis. Himmelen og sævven var kul. Litt mørkt? Lite detaljar i skyggeområda i alle fall i forgrunnen. Men fakkit. Kul komp! Og eg hadde sikkert likt det betre på din skjerm enn på min akkurat no. Endret 19. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kul komp! Og eg hadde sikkert likt det betre på din skjerm enn på min akkurat no. Tror dette er riktig. Men ut av det jeg ser likte jeg s/h versjonen best. Linjene i fjellene, skyggene i ulla på sauen og skyggene i (de "ullete") skyene ga et fint spill. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Legger ut en litt mer "fine art" versjon av bildet. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mulig jeg ser feil, men er det sorte halos rundt sauen ? (skjer ofte om man bruker mye clarity i LR, vet ikke om du har gjort det her). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Den fargede versjonen, uten tvil. Fargene og kontrastene er to viktige elementer ved dette bildet føler jeg. Og den flotte stilen som bildet har ber om å ha farger. Sort-hvitt-versjonen tar bort noe av det beste ved bildet og gjør det til et helt alminnelig bilde. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skjermen min er og sikkert ukalibrert, jeg synes ikke fargene var så ille jeg.. likte det bedre en B/W bildet:) Lenke til kommentar
Con Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Likte s/h versjonen best. Men farge var bra den og, om ikke litt "voldsom" Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det siste bildet du la ut er det beste så langt. Slett ikke verst egentlig. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg likte godt det med farger. Kanskje en smule mørkt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Stilig komp, og jeg liker definitivt S/H best her =) Lenke til kommentar
pederk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg liker det i farge. Farger som ikke er 'kule', 'fete', 'spaca' eller et annet uttrykk fra den urbaniske modernitetens språklige liv, men rett og slett vakre farger. Farger som minner meg om David Bailey. Godt jobbet. Jeg syns fargene er fete! Og det er bildet og, men litt mørkt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes begge versjonene var skikkelig stilig, og klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg liker best. Holder vel en finger på S/H, da fargene i fargeversjonen ble litt intens. Bra bilde av... sheep king.. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 flott motiv og jeg liker best svart hvitt versjonen.. men det er noe med etterbehandlingen som gjør at det ser litt flatt og livløst ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå