Simon Aldra Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ja, ekstrem redigering, ja, utbrente høylys, ja, shoppa mye, men jeg liker det selv. Slakt i vei. En kokosnøtt til den første som gjetter hvilket kamera uten å titte på exif. Endret 18. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Det var helt klart uvant. Synes nok redigeringen ble litt for ekstrem. Det er ikke noe jeg vil kalle et veldig vakkert portrett, men jeg tror det kunne vært sabla tøft å hatt på facebook. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Tok en titt på exif, men gjettet det var P&S du nevnte i "chatten". Tittelen passer godt til bildet. Desverre gir det meg ikke mye. Det minner litt for mye på et avatarbilde tatt med webcam'en, bortsett fra øynene. Øynene, spsielt det venstre, ble litt creepy. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Poenget var nettopp å få det creepy, ja. Det er som sagt shoppet en del, men for å ta Coolpix 990 i forsvar, skarp optikk. Men det bør man kunne forvente når det bare har 3.34mp. Skal leke mer med vidvinkelsatsen i morgen den dag, tror jeg skal prøve meg på litt gatefoto med det. Stille og diskret. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Treffer dessverre ikke meg. Sett bort fra at du har klart å bekrefte at .... Nei det kan vente til en annen gang Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Whaat. No må du slutte å kødde her. Plukk opp igjen Olympusen - Pronto! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Dette bildet gav meg ingenting. Ser ut som hvilket som helst bilde fra Nettby. Alt kan forbedres. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 begynner å ta dette litt personlig, bildet minner litt om mitt profil bilde på Flickr og facebook... hihi.. Jeg likte ideen bak bildet, kunne vært skarpere dog, minner litt om en hacker som bare lyses opp av PC skjermen midt på natta (Oppe om natta fordi han er oppslukt i hva han gjør.) Nei jeg er ikke en hacker eller cracker, men jeg liker filmer om Kevin Mitnik. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Hehe, takk takk. Har ikke drevet med noen av delene selv, men nerd er en jo. Skarpheten er crap fordi jeg har shoppet, skarpheten i det originale bildet er ypperlig, Coolpix gir skarpe bilder med sine minimale oppløsning. Skarphet var ikke poenget i dette bildet, tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå