Kristinaaa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Er det bra? Har vurdert å kjøpe det. men er ikke sikker.. Noen som har det og kan fortelle meg hva de synes om det? Endret 19. juli 2008 av Kristinaaa Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har ikkje brukt det sjølv, men kan nemne at du kan laste ned ein demoversjon som fungerer utan begrensingar i 30 dager: http://www.adobe.com/downloads/ Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det bra? Har vurdert å kjøpe det. men er ikke sikker..Noen som har det og kan fortelle meg hva de synes om det? Jeg har og bruker Adobe Photoshop Elements 6 og er svært fornøyd med dette programmet som et generelt bildebehandlingsprogram til Windows (finnes for Mac også). Menyer og funksjoner er plassert intuitivt slik at man raskt får gjort jobben. Har etter et halvt år aldri følt behov for full Photoshop-pakke. Har du skanner, så egner den seg utmerket til etterbehandling der også. Koster bare 695 kroner på norges mest kjente nettbutikk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er også PS Elements bruker (versjon 6). Det jeg liker best er at programmet er enkelt å komme i gang med; men det er kraftig nok til å gjøre vanskeligere ting. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå