larrylu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har tips til gode multe plasser i norge:)? er ikke så lenge igjenn før tiden for jakt etter multene er her. kom stedsnavn osv hadde hvert og lært litt om andre plasser en der man selv er kjennt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Slikt krever altfor detaljerte lokalkunnskaper til at noen her kan dra noen nytte av det. Og uansett: Gode multeplasser skal holdes hemmelige. Endret 23. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
frevild Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kan forresten være litt mer spesifikk: Jeg fant fabelaktige mengder multer en gang litt nordøst for Båttjønn. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vær så snill å endre overskriften din! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Var en gang på noen øyer uttafor Rørvik, på vei ut mot kysten. Utrolig mye der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 En skal være forsiktig når en går å plukke multer, er mange som har et tilnærmet religiøst forhold til multebæra. Du bør som sagt kanskje sette deg litt inn i området du har tenkt til å plukke før du hiver deg uti det. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hva er egentlig en mult plass? En plass som er mult? Hva vil det si å være mult? Du skjønner problemet? Jeg HATER så opplagte orddelingsfeil, og hvertfall i overskrifter! Det kan jo påvirke folk. Dette er norsk, ikke engelsk. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Regner med det er snakk om molter? Altså oransje bringebær. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er lov å skrive multe på bokmål Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Husker jeg fant masse i fjellene på Beitostølen på sommeren ^^ Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 I innlandet i Buskerud Fylke(f. eks Flesberg kommune) er det multer eller molter som noen sier.. Hva er egentlig en mult plass? En plass som er mult? Hva vil det si å være mult? Du skjønner problemet? Jeg HATER så opplagte orddelingsfeil, og hvertfall i overskrifter! Det kan jo påvirke folk. Dette er norsk, ikke engelsk. Skjønner hva du mener. Orddelingsfeil er kjedelig.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 veidnes klubben i Lebesby i Finnmark, men der må du betale for å plukke eller kjøpe av tanta mi^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hmm.. utpå Sævollen der? Mot havet? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Såvidt jeg husker så tror jeg det ja Men er ikke helt sikker, var lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå