Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tatt på vinjeøra, måtte for en gang skyld prøve litt naturlige bilder og. btw.. yeye.. bare le prøve å vinne denne runden på telenor konkurransen. Så kom igjenn folkens gidd å stem a 1 stemme om dagen er sundt for magen Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Likte bildene, nr. 2 fikk meg til å le litt for meg selv. Skal stemme på deg! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ja hu er ei morro lita jente.. hu digger vist Montley Crew også. Ungdommen nå til dags assa. Endret 18. juli 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det første bildet er ikke noe særlig for andre enn familien, men det siste er helt herlig. For å pirke litt kunne jeg tenkt meg øyekontakt, men det er vel mer naturlig at hun forsøker å se hvor hun setter føttene sine på det underlaget. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 ja.. hele greia er jo bare snaps, og jepp er av ungene mine våre .. siste mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå