MobilKongen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Min N3510 har nå ca. 150 meldinger og begynner å "lagge" Lurte på om du kunne "kaste" disse meldingene over til pc via Nokia Suite/kabel så jeg slapp å slette dem for godt, hehe. Det virker rart, ja, men når du samler opp en hel haug med dem, så liker du ikke tanken på å slette sms-historien din. (Det liker i allefall ikke JEG) Nokia Suite kan du vel laste ned fra intern. gratis, men hva vil kabelen koste? (i tilfellet det eksisterer en slik kabel) Altså, 1. Er det mulig 2. Hva trengs? 3. Hvor mye koster kabelen? Takker på forhånd for alle gode svar som har om saken å gøre. Plis ikke post viss du bare skal gi kommentar til sms bruket mitt :smile: Lenke til kommentar
sorken Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det går ikke,siden det ikke finnes noe programvare til denne mobilen, etter det som jeg vet... Lenke til kommentar
MobilKongen Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Det går ikke,siden det ikke finnes noe programvare til denne mobilen, etter det som jeg vet... Hva med Nokia suite da? Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har prøvd følgende programmer på 3510 uten å lykkes: Oxygen Phone Manager, Oxygen Ringtone Workshop, Logomanager, MobiMB, Polyphonic Ringtone Uploader... Kabelen FUNGERER (prøvd med 3510i i alle programmene OK), men det ser ut som at Nokia 3510 ikke støttes... Er det noen som har fått kontakt med sin Nokia 3510 via PC-en?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå