Blondee Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ønsker tilbakemelding på dette bildet i forhold til komposisjon, beskjæring, fargevalg og andre ting som måtte være kritikkverdig. Jada, jeg vet at blikk-kontakt mangler Endret 19. juli 2008 av Blondee Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det mangler mye her, men det er et godt portrett her. Absolutt alt er feil, og det er derfor det fungerer for meg. Upretensiøst og herlig fremstilling av en grepa kar. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har du photoshoppa overleppa hans, eller er det bare sånn? Synes det ser litt bløtt ut. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Har du forsøkt i farger? Muligens røyken fra det som ser ut til å være en sigar ville kommmet til sin rett da? Endret 18. juli 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg tror faktisk farger ville hjulpet dette bildet, ja. Jeg liker det. PM kaller det upretensiøst, og det er noe i det. Det er ikke et forsøk på å skape glamour av noe som ikke passer til det, det er noe så fint og aktverdig som et portrettbilde. Ikke en gang den midtstilte komposisjonen plager meg. Jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hiver meg inn i flokken som syns det ble bra, jeg. Bakgrunnen gjør seg bra, syns jeg. Garasjeporten til venstre skaper litt dynamikk og et urbant utrykk. Trappen til høyre tar på en måte over det porten til venstre slapp. Fyren har et forholdsvis intenst blikk. Han ser nesten litt "vill" ut, "fri" kanskje. Det er mye i fjeset hans som gjør at dette bildet funker. For å nevne noe av det; de stramme leppene, blikke (selvsagt) og haka. Bakgrunnen er mye av grunnen til at dette ble bra, spør du meg. Endret 19. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
Blondee Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Takk for kommentarer. Det som gjør bildet, er utrykket hans, enig i det. Har også laste opp et bildet i farger og med et litt annet utsnitt, se første post. Vet ikke hva som funker best? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er stilig i farger også, men det er enda mindre perfekt hvis dere skjønner hva jeg mener. Og det er kanskje til det beste for et slik bilde. Det grønne området til venstre balanseres av døren oppe til høyre. Den ukonvensjonelle komposisjonen har også en misjon du ikke har fått i det første bildet. Døren former nesten en F over hodet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå