hanbjo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hallo.. Jeg har akkurat instalert Windows Vista Ultimate (64bit).. Innstalerte iTunes, plugget inn Touchen, men intet skjedde... Har brukt iPoden min mange ganger, men den funker rett og slett ikke etter at jeg innstalerte Vista.. (Ipoden fungerte med Vista helt til jeg oppgraderte fra 1.1.1 til 1.1.4..) Noen som veit hva jeg må gjøre for at min iPod Touch skal vises i iTunes? Jeg har - iPod Touch 8GB - Nyeste verson av iTunes - Windows Vista Ultimate Takker på forhånd ! MVH HansiFansi... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dette problemet høres litt merkelig ut, og iallefall siden det har virket på maskinen før. Men ta og kjør et google søk på hvor kompitibel iPod Tocuh er med 64-bits Vista. Tror problemet ligger der, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Takk for svar.. skal se om jeg finner noe via Google.. Men for all del.. fortsett å komme med forslag / løsninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå