Gå til innhold

x-box 360 Elite, hvor får jeg kjøpt den billigst mulig?

Anbefalte innlegg

hei.

leter etter en nettbutikk hvor jeg får kjøpt X-box 360 Elite billigst mulig.

til nå har eg funne denne til 2 795Kr. det er da det billigste eg har funnet i Norge. vil ha den nye versjonen som ikke får RROD.

vil også finne en nettside som selger spill og stikker billig. spiller ingen rolle om den er norsk eller utenlandsk.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, den er jo like dyr som PS3. Trodde 360 liksom skulle være billig jeg? 2800 enda det ikke er noe bluray og ingen trådløs adapter. :\

For ikke glemme betale for Live. Det verste er at jeg finner ikke noen billigere enn linken din så det er tydeligvis det billigste for den.

Lenke til kommentar

Jøss, den er jo like dyr som PS3. Trodde 360 liksom skulle være billig jeg? 2800 enda det ikke er noe bluray og ingen trådløs adapter. :\

For ikke glemme betale for Live. Det verste er at jeg finner ikke noen billigere enn linken din så det er tydeligvis det billigste for den.

Synes du kan gjøre en av disse to jeg:

1. Holde deg unna MS forumet hvis alt er så dobbeltmoralsk og forferdelig.

2. Tone ned anti 360 holdningen din.

Absoluttspill.no er anbefalt av mange når det gjelder spillkjøp over nett.

Selv ville jeg nok ikke kjøpt en Elite.

Om du ikke må ha 120GB Harddisk er det 800kr slengt ut vinduet.

Utenom den store HDD'en er den nemlig prikk lik de andre modellene.

Lenke til kommentar

Er det egen utgang for digital lyd på Elite'n?

Min Xbox har HDMI-utgang, men hvis jeg i tillegg skal bruke digital lyd må jeg bruke komponentkabelen... og da er det fysisk umulig å koble en HDMI-kabel til TV'en. Utrolig mongo.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Jøss! Det er snakk om Elite.

Lenke til kommentar
Er det egen utgang for digital lyd på Elite'n?

Min Xbox har HDMI-utgang, men hvis jeg i tillegg skal bruke digital lyd må jeg bruke komponentkabelen... og da er det fysisk umulig å koble en HDMI-kabel til TV'en. Utrolig mongo.

Ikke noe problem - du kjøper denne:

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=94072

Denne følger med i Elite pakka.

Takk for svaret :)

Nå trenger jeg bare tips på hvordan jeg kan overføre innholdet av harddisken min til en ny Xbox360 for å kunne kjøpe meg en Elite og selge min hvite ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...