morgan_kane Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) hei. leter etter en nettbutikk hvor jeg får kjøpt X-box 360 Elite billigst mulig. til nå har eg funne denne til 2 795Kr. det er da det billigste eg har funnet i Norge. vil ha den nye versjonen som ikke får RROD. vil også finne en nettside som selger spill og stikker billig. spiller ingen rolle om den er norsk eller utenlandsk. Endret 18. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Darnell Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jøss, den er jo like dyr som PS3. Trodde 360 liksom skulle være billig jeg? 2800 enda det ikke er noe bluray og ingen trådløs adapter. :\ For ikke glemme betale for Live. Det verste er at jeg finner ikke noen billigere enn linken din så det er tydeligvis det billigste for den. Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det går ikke ann og garantere om du får RROD eller ikke. Noen xbox elite har også fått det, men det er mye mindre sjangs for å få det på de nye Endret 18. juli 2008 av Wilzon Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Du finner den nok ikke billigere enn det. Var på samme søk for en mnd siden, og fant boxen til samme pris på cdon + 29,- kroner i frakt. 1 uke etter var den i hus Endret 18. juli 2008 av Tomtruck Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jøss, den er jo like dyr som PS3. Trodde 360 liksom skulle være billig jeg? 2800 enda det ikke er noe bluray og ingen trådløs adapter. :\ For ikke glemme betale for Live. Det verste er at jeg finner ikke noen billigere enn linken din så det er tydeligvis det billigste for den. Synes du kan gjøre en av disse to jeg: 1. Holde deg unna MS forumet hvis alt er så dobbeltmoralsk og forferdelig. 2. Tone ned anti 360 holdningen din. Absoluttspill.no er anbefalt av mange når det gjelder spillkjøp over nett. Selv ville jeg nok ikke kjøpt en Elite. Om du ikke må ha 120GB Harddisk er det 800kr slengt ut vinduet. Utenom den store HDD'en er den nemlig prikk lik de andre modellene. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) blir det ikke litt lite ned 20GiB harddisk no når man snart kan instalere spill? EDIT: hvilke nettsider kan jeg kjøpe brukt utstyr til x-box 360 sånn som trådløs antenne? veit om Finn.no. Endret 18. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 blir det ikke litt lite ned 20GiB harddisk no når man snart kan instalere spill? EDIT: hvilke nettsider kan jeg kjøpe brukt utstyr til x-box 360 sånn som trådløs antenne? veit om Finn.no. Her Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Er det egen utgang for digital lyd på Elite'n? Min Xbox har HDMI-utgang, men hvis jeg i tillegg skal bruke digital lyd må jeg bruke komponentkabelen... og da er det fysisk umulig å koble en HDMI-kabel til TV'en. Utrolig mongo. Endret 22. juli 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det egen utgang for digital lyd på Elite'n? Min Xbox har HDMI-utgang, men hvis jeg i tillegg skal bruke digital lyd må jeg bruke komponentkabelen... og da er det fysisk umulig å koble en HDMI-kabel til TV'en. Utrolig mongo. Ikke noe problem - du kjøper denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=94072 Denne følger med i Elite pakka. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jøss, den er jo like dyr som PS3. Trodde 360 liksom skulle være billig jeg? 2800 enda det ikke er noe bluray og ingen trådløs adapter. :\ For ikke glemme betale for Live. Det verste er at jeg finner ikke noen billigere enn linken din så det er tydeligvis det billigste for den. Jøss! Det er snakk om Elite. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det egen utgang for digital lyd på Elite'n? Min Xbox har HDMI-utgang, men hvis jeg i tillegg skal bruke digital lyd må jeg bruke komponentkabelen... og da er det fysisk umulig å koble en HDMI-kabel til TV'en. Utrolig mongo. Ikke noe problem - du kjøper denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=94072 Denne følger med i Elite pakka. Takk for svaret Nå trenger jeg bare tips på hvordan jeg kan overføre innholdet av harddisken min til en ny Xbox360 for å kunne kjøpe meg en Elite og selge min hvite Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Send inn skjema til MS om at du har kjkøpt en Elite og trenger en Xbox 360 dataoverførsels-kabel. Du får den etter 1 mnd ca Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Send inn skjema til MS om at du har kjkøpt en Elite og trenger en Xbox 360 dataoverførsels-kabel. Du får den etter 1 mnd ca Hehe... skjema og greier? Will do Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tenkte jeg skulle nevne at data kjeden selger Elite til kr 1999 i fysisk buttikk. Skal kjøpe den i morgen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) har du link? kanskje eg får non til å kjøpe den til meg:p er det foresten alle datakjede butikkan eller bare en enkelt? Endret 22. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tenkte jeg skulle nevne at data kjeden selger Elite til kr 1999 i fysisk buttikk. Skal kjøpe den i morgen HVORHVORHVOR? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 eg døøøøøøør. nettsida til datakjeden ligg nede Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Lol ja, jeg sjekker og som en gærning xD! Jeg skulle akuratt til å kjøpe meg xbox, og hvis elite koster 2000kr! gogogo! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 den koster 3,300kr på datakjeden.no Siden er oppe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå