Knebel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 http://www.n4g.com/ps3/News-171972.aspx Bare en ting å si: Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så tamt at ingen EU release er planlagt for dette spillet. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Så tamt at ingen EU release er planlagt for dette spillet. Så dårlig PS3 selger i Japan er de rett og slett nødt for å gi det ut i EU/USA om de ønsker å få tilbake for utviklingskostnadene. Neida, men det er flott og se hva de får til når de legger sjela i det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 PS3 spill er jo regions fritt...så bare å importere en kopi vel? Kanskje det blir så mye importert at dem lanserer det alikavel Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Utrolig pen grafikk. Får håpe Sony gir ut spillet i US/EU også. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som faktisk har funnet ut hva dette spillet handler om eller? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 PS3 spill er jo regions fritt...så bare å importere en kopi vel? Kanskje det blir så mye importert at dem lanserer det alikavel http://www.kursagenten.no/kurs/Japansk-kur...cd-rom-192.aspx Er vel bare å sette igang å forberede seg da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som faktisk har funnet ut hva dette spillet handler om eller? Å se på naturen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ettersom jeg har forstått det så går spillet ut på at du er en naturfilm fotograf som skal gjøre diverse oppdrag for en arbeidsgiver (animal planet, eh?). Husker ikke hvor jeg leste det. Endret 18. juli 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fikk en deilig følelse av og se videoen, håper det kommer til Norge. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er et safarispill rett og slett. Skjønner ikke hvorfor dette har vært et mysterium. Phil Harrison beskrev det i et intervju i fjor. Handler om å ta bilder, og ettersom jeg har skjønt, uten å bli sett. Det er et fredelig spill uten kamp eller vold. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bra grafikk ja, men vil jeg se på bushen så skrur jeg på animal planet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vill jeg ha skyting ser jeg på actionfilm.(Fps) Skal det være skummelt ser jeg på grøsser. (Horror) Kjøring kan jeg se på Eurosport.(Racing) Høres ikke dette litt dumt ut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Men når det kun dreier seg om å se på dyrene, da kan jeg faktisk se på de på TV. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er oppdrag. Også er det jo friheten da, hvis det går ann å gå hvor man vill. Har veldig lyst til å utforske "afrika". Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Men når det kun dreier seg om å se på dyrene, da kan jeg faktisk se på de på TV. Blir det ikke det samme som i 99% av skyte spillene? Jeg gidder ikke spille COD4. Om jeg ønsker å skyte mennesker kan jeg likså godt se den siste rambo filmen. Øhh hørte du ikke etter? Du skal ikke bare se på dyrene. Ett oppdrag kan f.eks. være: Fotografer den utdøende fuglearten, Nymfeparakitt. De holder som regel til ved innsjøer, og hekker i busker for å beskytte avkommet mot rovdyr på bakken. Så er det opp til spilleren å løse oppdraget. Andre oppdrag kan være enklere, slik som: Fotografer en løve i det den tar ned et bytte. Det å finne løvene er sikkert ikke noe problem, men det å få bilde av dem i det de tar ned ett bytte under jakt er ett større problem. Kjedelig for noen? Sikkert, er ikke sikker selv på at jeg kommer til å digge det, men skal i allefall gi det en sjanse, for konseptet er orginalt i seg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Øhh hørte du ikke etter? Du skal ikke bare se på dyrene. Ett oppdrag kan f.eks. være: Fotografer den utdøende fuglearten, Nymfeparakitt. De holder som regel til ved innsjøer, og hekker i busker for å beskytte avkommet mot rovdyr på bakken. AKA bare se på dyrene! Andre oppdrag kan være enklere, slik som: Fotografer en løve i det den tar ned et bytte. AKA bare se på dyrene! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Så ut som tatt fra et naturprogram til tider, særlig mot slutten. Der var det vanskelig å skille :o Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg skal gi det en sjanse, jeg. Nye konsepter mottas med åpne armer og åpen rumpesprekk her i gården. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 God grafikk kommer nok ikke til å trekke meg mot spillet. Virker kjedelig. Virker virkelig kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå