2bb1 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hei! Søskenbarnet mitt skal ha seg ny pc, og vurderer vannkjøling. Han hadde i utgangspunktet tenkt seg et P182, men det er vel ikke det beste til det formålet. Finnes det kabinetter der ute som er stilrene og har plass til trippel radiator innvendig? PS: Helst midi-tower. Edit: Han synes Cooler Master Stacker var litt for harry, men er det plass til trippel radiator i fronten der? Endret 18. juli 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Bumpitump. Må da være noen der ute som vet om et?? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Det skal være plass til trippel radiator i toppen på CoolerMaster Cosmos S. Hværtfall i følge 3DGameMan .Salbu Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takker Søskenbarnet mitt er vel rundt 22, så han ville helst ha et stilrent kabinett uten så mye mikk makk. Med andre ord blir utseende på Cosmos litt for "avansert". Andre forslag? Lenke til kommentar
Spook Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Antec P182 er i hvert fall stilrent, men om det er så passende til vannkjøling er jo en helt annen sak. Slenger meg på denne tråden da jeg ser etter det samme selv. Har en del deler til overs og trenger et egnet kabinett. Her sjekket en del men har så langt ikke funnet noe stilrent midikabinett som er spesiellt godt egnet for vannkjøling. Jeg ender sannsynligvis opp med et Antec P182 kabinett hvor jeg monterer en dual rad i topp (kutter hull og bruker en radgrill) samt en singel rad enten i bunn, i front eller i bakkant (eller en dual til om jeg får plass men det er heller tvilsomt). Men jeg avventer innkjøp av kabinett litt for å se om noen her kan ha noen gode forslag. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva med Cosmos 1000 da? Det er ikke plass til trippel radiator, men det skal være plass til dobbel i fronten. Og da kan du jo montere enkel radiator bak. .Salbu! Lenke til kommentar
Spook Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Cosmos 1000 har vel plass til en dual rad i toppen også. Men det er jo ikke særlig ulikt Cosmos S da så de som ikke liker det liker neppe Cosmos 1000 heller. Dessuten så er det stort og tungt og slett ikke noe midi-tower. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Nei, det ser ut som dette blir en umulig oppgave. Men takker for hjelpen anyway Om noen skulle vite om et godt forslag, er det aldri for sent! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lian Li PCA10B : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...B&mcat=c432 miditower, men hvis det ikke er så veldig farlig åssen størrelse det er ville jeg tatt Lian Li PCA71B: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...B&mcat=c433 Du/ellerhan? må kappe til et hull hvis det skal bli plass til trippelrad der. Hvis dere ikke vil kappe hull i et så dyrt kabinett er det nok bedre og gå for et Cosmos kabinett. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis han ønsker mindre kan han ta en titt på eks PCA05B. Eks på moddet i bunn. Vet også at det går ant til å sette radiatoren i toppen slik at man slipper å modde på plasseringen av PSU. Blir nok selv til å gå for dette kabinettet når jeg skal bygge den neste maskinen min. For å si det slik det finnes ingen midi-tower som er tilrettelagt for trippel radiator. Men med litt modding skal det nok gå bra i de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå