Tristus`- Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Er Zone Alarm et "godkjent" virus prgram , eller har dere andre favoritter innen virus program ? |-Tristus|- Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Zone Alarm er ikke et anti-virusprogram! Det er et firewall program. Nortan Anti-Virus er et veldig bra anti-virus program hvis det var det du ville vite. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Men er Zone-Alarm et bra firewall program? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Men er Zone-Alarm et bra firewall program? Spør du meg, så er det det beste. Veldig oversiktlig or funksjonell. PS: Wohoo. 1500poster Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 nei zone alarm er nok ok men fins bedre personlig liker jeg sygate personal firewall meget bra Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hva gjør denne posten på annet om data egentlig? Som et program bør den være på programvare, som brannmur bør den kanskje være på internett og nettverk... hmm... bør jeg slutte å irritere meg over at andre poster feil? Lenke til kommentar
krille Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vel, før denne posten blir stengt/flyttet, vil jeg anbefale trådstarteren å ta en titt på Keiro som er en knallbra firewall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå