rajohan5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg vuderer å montere 3-punkt belte foran i bilen min (honda civic). Har sett på denne: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=28263 Men hvordan skal jeg montere denne? finnes det noen monteringsplater/festeplater som jeg kan skru fast i gulvet og feste beltet i den f.eks? Hvordan er det i forhold til regler osv vil jeg kunne få den gjennom eu kontroll f.eks? Endret 18. juli 2008 av rajohan Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Først og fremst, hva skal du med det? Sikkert kult liksom- men har du brukt for det? Må finne en måte å skru fast de 2 på siden og den i midten bak- så er du i mål. Med tanke på godkjenning av dette ville jeg hørt med bil-tilsynet. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 På hver side av setet forann finns det normalt allerede fester for det orginale beltet. Festet bak pleier man av og til å feste der midtbeltet i baksetet er festet Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Sikker på at det er lov? I danmark er det ikke lov p.g.a at man ikke tror at folk gidder å ta det på seg under korte turer elns. siden det er litt stress å ta av og på. Det er bare lov hvis du bruker bilen til konkurranser e.l leste jeg. Endret 18. juli 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå