tørrfisk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg kom tilfeldig borti norges egne grusomme "musikk"-kanal "the voice" hvor jeg la merke til at en button Kanye West hadde på seg med bilde av Michael Jackson var sensurert i sangen "American Boy". Noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det kan hende Kanye selv har sensurert det som et stikk i siden til Michael Jackson? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) The Voice er for barn.. kan hende de ikke ville skremme dritten ut av de.. Endret 19. juli 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg lurer enda på dette! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Holder med kebab_gud her. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg og, forsåvidt Men, det kan jo ikke være en policy til en kanal å boikotte noen som ikke har blitt dømt for noe? OT: Opeth-konsert uten Peter Lindgren og Martin Lopez? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 fordi han er så jævlig stygg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 The Voice er for barn.. kan hende de ikke ville skremme dritten ut av de.. Er The Voice for barn?! Hadde jo vært mindre grusomt å fôre dem med klor og plumbo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå