kilik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Med tanke på at Dead Rising er annonsert til Wii med rimelig inntakt grafikk og gameplay, hvilke andre spill som egentlig er beregnet på kraftigere hardware hadde passet til en Wii-konvertering? Tenk hva som kan passe med Wii-kontrollene og vært litt realistisk. Ikke nevn Halo 3, Crysis og MGS4. Personlig kunne jeg tenkt meg The Orange Box, særlig HL2 og Portal. HL2 fungerte greit selv på Xbox 1 og Source-engine skal være rimelig lettkjørt. Endret 18. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 FFXIII er det eneste spillet jeg ønsker fra de andre konsollene. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 lol, ja samma her=Þ vel, mgs4 ville jo være greit, men når det måtte nedgraderes for ps3, så vil jeg ikke engang tenke på hvordan porten ville blitt=Þ Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Resident Evil 5. Det vil føles ut som et tilbakeskritt å spille det på X360 etter å ha spilt Wii-versjonen av RE4. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Resident Evil 5 er vel det spillet som har størst sjans for å bli portet. RE5 er jo nesten helt likt fireren, bare med bedre teksturer og HD-oppløsning. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 En nok en rekke spill jeg gjerne kunne hatt på Wii. PS3 * Uncharted * Ratchet & Clank * Final Fantasy (sett inn tilfeldig tall her) XBOX * Rock Band (hele versjonen med online spilling, egne folk osv, ikke den drittversjonen vi får til høsten) * Resident Evil 5 * Gears of War 1 & 2 * Ghostbusters (Wii-versjonen er forskjellig fra de andre) * Midnight Club LA * Blue Dragon * Lost Odyssey PC: * Spore ("fullversjonen") * Neverwinter Nights (holder lenge med det første) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå