Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite prikker på testikler + smerte etter onanering


Paxinox

Anbefalte innlegg

Heisann folkens..

 

Er ganske chill å kunne være anonym her på dette forumet, og kunne føle seg fri til å spørre om hva som helst :) Tusen takk til dere forum moderatorer og administratorer som har gjort dette mulig..

 

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt hvite prikker på testiklene og litt oppover penis skafte, er dette naturlig? Evt skadelig? Det ser ut som dem alltid befinner seg som hårsekker, fordi det vokser hår ut av dem.. som ser ut som normale kjønnshår.. Jeg har spurt leger om dette, men har aldri fått noe orntlig svar uten at dem får se på det, og jeg vil nødig blotte meg selv for en lege uten at det absolutt er nødvendig :)

 

En annen ting, jeg har helt siden jeg kom i puberteten hatt smerter i anus etter onanering.. Er ikke vanlig smerte jeg kjenner, mere som en knipende smerte som om man må veldig veldig på do..

 

Det slår så og si aldri feil, hver gang jeg har onanert eller hatt sex med en ung pikedame forekommer det, er like etter utløsning at det forekommer, og jeg vil anta at smerten kommer fra prostata, der hvor det mannlige g-punktet ligger i anus..

 

Er dette unaturlig? En lege sa til meg engang at det kan forekomme fordi prostata muskelen får krampe, men mener å huske han aldri hadde hørt om det, og kunne ikke si noe uten å måtte undersøke min prostata, noe jeg også helst vil unngå til det blir siste løsning :)

 

(btw, er 24 år, ikke allergisk mot noe, og er i en helt grei form, ikke syk ellernoe annet jeg sliter med.. )

Endret av sliten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De hvite prikkene er nok talgkjertler, og de fleste har disse.

 

Akkurat den smerten har jeg ikke noen gode forslag til, så her kan noen andre kanskje sette oss på sporet av noe.

 

Det kan jo være at du "kniper" litt hardt når du får orgasme, og at du får en slags krampe.

Lenke til kommentar
De hvite prikkene er nok talgkjertler, og de fleste har disse.

 

Akkurat den smerten har jeg ikke noen gode forslag til, så her kan noen andre kanskje sette oss på sporet av noe.

 

Det kan jo være at du "kniper" litt hardt når du får orgasme, og at du får en slags krampe.

 

Riktig, vell, jeg kniper ikke hardt idet jeg får orgasme, ikke som jeg vet om ihvertfall..

 

Om jeg husker korrekt så framstår denne smerten som sterkere om jeg får orgasme meget kjapt.. mao ikke har hatt utløsning på en stund..

 

Og selv om jeg ikke må på do, så går jeg på do pga denne smerten, og det virker som denne smerten lurer kroppen min til å tro at den må på do.. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Heisann_*

Hei!

 

Det hjelper deg neppe så mye, men jeg tror jeg kjenner igjen de symptomene. Har det på samme måte selv, og har hatt det så lenge jeg kan huske, det kommer av og til, og særlig dersom jeg har hatt i meg mye væske på forhånd, slik at "urinproduksjonen" er høy. Det varer vanligvis rundt en halv time, og er temmelig ubehagelig, på en måte som er vanskelig å forklare. Har ikke peiling på årsaken.. Har sett flere innlegg på andre grupper hvor folk beskriver omtrent det samme, men har aldri sett noe svar. Skulle vært kjekt å vite hva det er. om du har fått svar annet sted fra.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...