Deathsh00t Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei! Jeg lurte på om hvordan man fikk trophies og hvordan man går opp i level? Er ikek en ''trophiewhore'', men bare lurte på om hvordan man fikk dt Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Får man det av å runne et spill? Har runna Uncharted og Call og duty 4, men dt var før den oppdateringa kom! Må jeg runne de igjen, ell? Holder på med Fifa, Gta IV og Gt5:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kun Stardust HD som har støtte for trophies. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Får man det av å runne et spill? Har runna Uncharted og Call og duty 4, men dt var før den oppdateringa kom! Må jeg runne de igjen, ell? Holder på med Fifa, Gta IV og Gt5:P Gamle spill må patches, fordi de ikke vil at du skal bare laste ned noen andre sitt savegame og få trofeene fra dem. Så når Uncharted-patchen kommer, så må du kjøre igjennom det på nytt, for å få trophies. Uncharted er ett av ett fåtall eldre spill som er bekreftet at kommer til å få trophies patchet inn, men det tar litt tid fordi dem må forandre en god del i spillet. Om ett halvt år eller slikt så kommer alle nye spill til å måtte støtte trophy. Når du spiller ett spill med trophies, så kan du trykke på PS-knappen for å se hvordan du skaffer deg de forskjellige trofeene. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Gamle spill må patches, fordi de ikke vil at du skal bare laste ned noen andre sitt savegame og få trofeene fra dem. /quote] Går det ann å laste ned andre sine save games?? Går dDET?? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Går det ann å laste ned andre sine save games?? Går dDET?? selvsagt... du kan jo sikkerhetskopiere savegamene dine ved å trykke "trekant" på dem i XMB.. deretter kan du jo sende dem til hvem som helst... men noe særlig poeng i å gjøre det er det jo ikke, du vil jo ikke få trophies som er oppnådd i den kopierte saven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå