EinarB Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har kjøpt to stk. PowerColor Radeon HD 3870, og det var ikke bro og kabel i noen av pakkene. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Eller fungere det uten å kable de sammen? Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Er det kanskje noe som heter "software crossfire"? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Dette skal vel følge med hovedkortet ditt som støtter crossfire ? Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hovedkortet støtter crossfire, men kablene til skjermkortet skal følge med i esken til skjermkortet. Det jeg prøver å finne ut er om crossfire fungerer uten kabel. Som alle signaler går gjennom pcie kontakten. Om det er derfor kablene ikke er med, da de er overflødige. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Fant denne settningen i reklamen for kortet. " Dual channel interconnect is not required for ATI CrossFire, and may not be included in all product configurations". På cd som fulgte med kortene stod ikke noe relevant om dette. Finner heller ikke noe på AMD/ATI sin support. Så nå trenger jeg virkelig expert hjelp. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det fulgte en sånn crossfire bro med hvert av mine to 4870 kort. Men har ikke peil på 3870 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 fikk med en CF bro da jeg kjøpte Sapphire's 3870 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå