rocknrolf77 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har et problem med firefox i arch. Virker ikke som FX lagrer innstillingene eller noe. Hver gang jeg starter FX dukker det opp "du har akkurat innstallert" utvidelser igjen. Får også mas om default browser hver gang. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Mangler ikke skriverettigheter til ~/.mozilla ? EDIT: Prøv også å slette localstore.rdf under ~/.mozilla/firefox/<etellerannetnavn>.default/ Endret 18. juli 2008 av RattleBattle Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Ingen problemer med skriverettigheter nei. Hjalp ikke å fjerne den fila heller Ganske irriterende, hadde masse sider oppe med ting jeg dreiv med å. Skjedde ganske plutselig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm... Du kan jo starte Fx i en terminal og prøve å gjøre noen endringer i innstillingene og se om det kommer noen feilmeldinger. Det må jo være en fil du ikke får lagret til...? Alternativet er jo å starte med ny profil... Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Får ikke noe annet en dette når jeg starter fra terminal. Edit : funker ihvertfall helt fint i en annen bruker. Gtk-Message: (for origin information, set GTK_DEBUG): failed to retrieve property `GtkTreeView::odd-row-color' of type `GdkColor' from rc file value "((GString*) 0x94a67b0)" of type `GString' (firefox:9629): Gdk-CRITICAL **: gdk_window_get_pointer: assertion `window == NULL || GDK_IS_WINDOW (window)' failed (firefox:9629): Gdk-CRITICAL **: gdk_window_get_pointer: assertion `window == NULL || GDK_IS_WINDOW (window)' failed (firefox:9629): Gdk-CRITICAL **: gdk_window_get_pointer: assertion `window == NULL || GDK_IS_WINDOW (window)' failed Endret 18. juli 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Annen bruker i Arch? Virker som noe har slått seg vrang i profilmappa di. Siste tips jeg kan komme med er å prøve å slette prefs.js (husk å lukke Fx når du gjør det). Hvis ikke det fungerer, start i safemode (firefox --safe-mode) for å se om det samme skjer der. Da tyder på at det er en eller annen extension som er årsaken. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Takk for hjelpa Det var prefs.js som var problemet. Av en eller annen merkelig grunn tilhørte den root. Kan ikke skjønne hvordan det har gått seg til, men nå funker ting så det er jo ikke så farlig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bare hyggelig. Bra det ordna seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå