invalid_user Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg tror følgende avgjør hvem som vinner PL: (Ræva film men fant ikke no annet) Torres tror jeg kan få det litt tøffere i år, den vansklige andre sesongen. Rooney har fått en dårlig pre-season og er vel ikke i form med det første Mens Adebayor og Drogba (De som skal gjøre mål for de 2 andre topplaga) har masse erfaring fra tidligere sesonger i Premier League. Adebayor vet vi får alltid et par sjanser i løpet av kampen pga Arsenals herlige angrep(Er dermed ikke sagt at han setter alle) mens Drogba er alltid til å stole på og har fått en perfekt samarbeidspartner i Deco. Klarer van Persie å holde seg skadefri mesteparten av sesongen vil han være Arsenal spissprofil og sette Adebayor i skyggen. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg tror følgende avgjør hvem som vinner PL: (Ræva film men fant ikke no annet) Torres tror jeg kan få det litt tøffere i år, den vansklige andre sesongen. Rooney har fått en dårlig pre-season og er vel ikke i form med det første Mens Adebayor og Drogba (De som skal gjøre mål for de 2 andre topplaga) har masse erfaring fra tidligere sesonger i Premier League. Adebayor vet vi får alltid et par sjanser i løpet av kampen pga Arsenals herlige angrep(Er dermed ikke sagt at han setter alle) mens Drogba er alltid til å stole på og har fått en perfekt samarbeidspartner i Deco. Klarer van Persie å holde seg skadefri mesteparten av sesongen vil han være Arsenal spissprofil og sette Adebayor i skyggen. Hahha å tro han kjeksen der holder seg en sesong uten skader er vel som å tro på julenissen Men skjønner hva du mener, han er syk i form.(Heldigvis er ikke det mange ganger). Men antall sjanser Adebayor får i løpet av en sesong er jo helt utrolig, hadde han satt mer enn 50% hadde han blitt PL toppscorer enkelt. Det kan jo også diskuteres om Anelka er en like het kandidat som Drogba for å være Chelseas # 1 spiss. Han har vel vært rimelig god i Drogbas fravær i pre-season! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 1. Chelsea 2. Arsenal 3. Manchester United 4. Newcastle (!!!) 5. Liverpool 6. Portsmouth 7. Everton 8. Aston Villa 9. Tottenham 10. West Ham 11. Manchester City 12. Blackburn 13. Fulham 14. Middlesborough 15. Wigan 16. West Bromwich Albion 17. Sunderland 18. Bolton 19. Hull 20. Stoke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kan vel stenge denne tråden nå`? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det kan vi ja, får se til våren hvem som har rett . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da skal jeg så fort som mulig begynne å regne ut hvem som var best Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 0......................10 1......................9 2......................8 3......................7 4......................6 5......................5 6......................4 7......................3 8......................2 9......................1 10....................0 11....................-1 12....................-2 13...................-3 14...................-4 15...................-5 16...................-6 17...................-7 18...................-8 19...................-9 20...................-10 Dette er hva jeg går etter Den endelige tabellen 1 Manchester United 2 Liverpool 3 Chelsea 4 Arsenal 5 Everton 6 Aston Villa 7 Fulham 8 Tottenham Hotspur 9 West Ham United 10 Manchester City 11 Wigan Athletic 12 Stoke City 13 Bolton Wanderers 14 Portsmouth 15 Blackburn Rovers 16 Sunderland 17 Hull City 18 Newcastle United 19 Middlesbrough 20 West Bromwich Albion Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spennende Sameboe, hadde helt glemt denne. Godt initiativ at du gidder Ser jeg traff på de fire store, men tippet Newcastle på 7. Ikke helt rett Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Begynner sannsynligvis da jeg kommer hjem idag Mye arbeid kan ta lang tid x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå