Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 China shit, leketøy på Europris Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Håper dette er en fleip, eller så blir jeg direkte lei meg.... Trekkspill? hva faan! (sorry for banning) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, koster det under 200 skal jeg kjøpe det neste gang jeg er på Europris Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, koster det under 200 skal jeg kjøpe det neste gang jeg er på Europris Fins det?trudde det var en fleip jeg, sjekk de andre bildene på siden og....virker ikke alt for seriøst Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, koster det under 200 skal jeg kjøpe det neste gang jeg er på Europris Fins det?trudde det var en fleip jeg, sjekk de andre bildene på siden og....virker ikke alt for seriøst Var veldig Europris-aktig hvertfall Trodde Atsjonas hadde sett det på Europris jeg, men. Jeg skal hvertfall ikke nøle hvis jeg ser det til en billig penge. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, trekkspill faktisk :!: Lurer på hvordan det hadde sett ut om du hadde stått med det der blandt masse folk og spilt som faen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.phobe.com/sfi/accordion.html Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Leichtensteiner Polka, Traditional The Bowling King, Those Darn Accordions Can't Touch This, M.C. Hammer Ya Ya Wunderbar, Frankie Yankovic Pictures of Matchstick Men, Status Quo In Heaven There Is No Beer, Traditional Ride The Lightning, Metallica Mc hammer og Metallica Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 In Heaven There Is No Beer, Traditional Kan vel ikke stemme??? Må være en skikkelig lurelåt :!: Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Anbefalte videor for mer info: Accordian hero Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Et sikkert kjøp xD Kommer hvertfall til å danke ut Rock Band og Guitar Hero ^^ Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hehe, ja. Kanskje Harmonix nå kjenner sin besøkelsestid og skjønner at de nå må ta Rock Band konseptet enda ett steg videre. Nå legger vi på blokkfløye, keyboard, trekkspill og sekkepipe. Endret 11. august 2008 av mnorm Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hehe, ja. Kanskje Harmonix nå kjenner sin besøkelsestid og skjønner at de nå må ta Rock Band konseptet enda ett steg videre. Nå legger vi på blokkfløye, keyboard, trekkspill og sekkepipe. Det er vel ikke akkurat første gangen... http://www.theonion.com/content/news/activ..._sluggish_sales Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Et sikkert kjøp xD Kommer hvertfall til å danke ut Rock Band og Guitar Hero ^^ Fikk meg dagens latter nå, takker for det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Trekkspill hadde blitt innkjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå