Gå til innhold

spm ang. nokia n82 og nettleser.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

BankID er det verste som noen gang har kommmet ut av norske banker, da det ikke støttes av noe som helst utenom PCnettlesere. Ikke engang nettleseren på min nokia N800 internet tablet takler den driten av en busemekkløsning, og det sier litt da det er det eneste jeg har kommet over den ikke takler. bottom line, du kan glemme bankID, må nok bruke mobilutgaven av nettbanken om du skal noe.

on a sidenote, man kan jo spørre seg: hvis bankID nå er der for at det skal være så jævla trygt, så betyr jo det at nettbanken IKKE var trygg i alle de årene før bankID kom

Lenke til kommentar

Bankid fungerer heller ikke via pda og wm6. Så en kan vel glemme å bruke det på farten uten å ta med en laptop.

Det er vel mulig å bruke n82 som modem via bluetooth til laptop, men en tungvindt løsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

med joikuspot kan du bruke den som wifi hotspot, litt enklere en nbluetooth. uansett, norde har iallefall en mobibank for wap, kanskje dinbank har det samme?

Lenke til kommentar

JoikuSpot hørtes greit ut. Det blir vel som å koble seg til hvilket som helst aksesspunkt?

tenkte å skaffe n82 til uken.

bruker nå pda koblet via BT til mobil, men med dette så høres det enklere ut.

så telefonen vises som et vanlig aksesspunt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
JoikuSpot hørtes greit ut. Det blir vel som å koble seg til hvilket som helst aksesspunkt?

tenkte å skaffe n82 til uken.

bruker nå pda koblet via BT til mobil, men med dette så høres det enklere ut.

så telefonen vises som et vanlig aksesspunt

vises som normalt punkt ja, og du kan bruke WEP nøkkel for å hindre at folk låner det. Det er en pro versjon du nok bør bruke, joikuspot lite som er gratsistøtter bare html tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...