Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Nei, jeg mener ikke at vi skal sette i gang en aksjon for å leite ute Denne har jeg da mistet en eller annen plass i huset ( mest sannsynlig, rommet mitt ) Vært aleine hjemme i 3 uker, så jeg har ikke helt snøring på hvor ting befinner seg, mer. ( ja jeg er en rotekopp ) Er nesten litt desperat etter å finne den derfor lagde jeg denne tråden. Jeg har leita på den åpenbare stedene som under senga, under kommoder og det som er. bak tvn har jeg tilogmed titta. Om noen skulle finne den vil vinnern få en valgfri tegning. ( om du vil ha ofc. ) EDIT: LØST! Endret 18. juli 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har du sett i lommene dine? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 sett i alle bukse/shorts/jakke lommer jeg har. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sett bak/under sofaputene? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Mista lommeboka mi på en Shoppingsenter. Fikk den ikke igjen. Fyfaen folk er hjævlige. Mistet 200kr og en del uerstattelige ting. Det skal faen ikke være vanskelig og se navnet mitt på alle kortene og så ringe meg. Fyfaen har så lyst og finne den sataen og drepe han, og poste goren på /B/. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 min er det nesten 3k i, og det heter /b/ forresten Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Skuffer og skap? Lett igjenom skittentøys kurven GRUNDIG? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sjekka vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Skuffer og skap? Lett igjenom skittentøys kurven GRUNDIG? omg haha jeg fant den! den lå i skuffen med sokker og boxere! :D:D nå blei jeg glad! i signaturen min er det to linker til ting jeg har tegna etc, så om du vil ha en tegning ellerno så si ifra Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 min er det nesten 3k i, og det heter /b/ forresten Der sa du for mye om deg selv... Og jeg trodde JEG var en /b/ tard. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Pft. er aldri på 4chan, men veit det alikevell. uansett. problem solved. edit: aner ikke hvordan lommeboka havna der, egentlig :S Endret 18. juli 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå