Gå til innhold

BI til Høsten - noen erfaringer å dele?

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Skal begynne på BI til høsten.. og fikk timeplanen min før en drøy uke siden, men har begynt å bygge meg opp noen spm som kanskje noen som går/har gått der kan svare på :)

-Timeplanen min inkluderer ikke onsdager, bil det si at man har "fri" til å studere selv den dagen da? eller er det andre aktiviteter som foregår?

-Åssen fungerer egnetlig forlesningene der? noen dager har jeg bare ett par forlesninger som gjør at jeg får mye "fri" brukes denne fritiden til da og bearbeide stoffet?

alt er såååå ulikt VGS.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På bachelor er det som regel fire eller fem forelesninger per uke, og det er lagt opp sånn at man har minst en dag i uka uten forelesninger. Jeg husker at jeg det ene semesteret hadde "fri" både fredag og mandag. Det var digg det. Det kreves selvsagt at man jobber mye også disse dagene. Hver forelesning er som regel på tre timer, med to x 15 min pauser. Forelesninger går i store auditorier med foreleser som står og jabber/skriver. De fleste ønsker aktiv deltakelse fra klassen.

Hvis du fant timeplanen din på Banner, merk at mange av fagene ikke legges ut der før tett opp mot semesterstart. Det som ser ut som en fridag kan fort bli en dobbeltdekker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...