olus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Noen andre en meg som har sett målet viking slapp inn mot Vetra ? Noen andre en meg som er fly forbanna ? Så sykt feigt å usportsligt gjort, nesten så jeg spyr. Umulig for noen andre en spilleren som skjøt å vite om han virkeli prøvde å score, men jeg synes det han sa til Myhre etter kampen " easy goal " sier sitt Jeg synes eneste rette ville være å la Viking få score i starten av returkampen. På den måten vil ingen få hjelp av bortemålsregelen , og lagene starter med blanke ark. Hva syns dere om Fair Play ? Begyner Fair Play å dø ut? http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=207...p;progId=253205 Endret 19. juli 2008 av olus Lenke til kommentar
Poppadoodle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så situasjonen i Litauen, og du er ikke alene om å være forbanna. Greit at man er fattige der nede i disse eks-kommunistiske landene, men makan. Usportslig og forkastelig. Det verste er at det ikke er noen ting å gjøre med det, annet enn å håpe at Vetra-spillerne tar til fornuft å lar Viking score med en gang i Stavanger. Selv om kommentarene fra spillere og trener ikke tyder på det. Så, fair play er nok uansett ikke i ferd med å dø ut. Det lever i beste velgående, i hvertfall i Vest-Europa. I så stor grad at det til tider blir misbrukt - men det er en annen sak. Uansett, håper mange møter opp på stadion 31. juli og buer disse usportslige idiotene hjem til den søppeldynga av et land de bor i. Og skulle vi tape: Vel, da møter jeg opp på flyplassen dagen etter Lenke til kommentar
olus Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) haha , du er hvertfall ikke redd for å si hva du mener Endret 18. juli 2008 av olus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå