tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) One of the best PS3 games we've laid our hands on over the past 12 months has been the PSN version of classic PlayStation racer WipEout. It was playable all the way back at TGS, and has been playable at various events since, and yet at E3 this year, it was nowhere. No mention of it, no mention of a release date. So what gives? Looks as if while most of the game simply sings, some of it doesn't, with the game plagued by a "really, really tricky technical problem" that nobody at Sony has been able to fix. As a result, they're hoping the game will be out by Christmas, but just can't guarantee it. http://kotaku.com/5026576/wipeout-hd-has-a...chnical-problem Endret 18. juli 2008 av tannpirka Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det var da som pokker, savnet nyheter rundt denne tittelen i disse dager. Ser så frem til dette her også, og Wipeout 2097 kom aldri på PS Store som lover heller Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Var en grunn til at det ikke ble vist på E3 tydeligvis. Mon tro hva denne tekniske utfordringen er, alle previews jeg har lest og sett har ikke vist noen problemer. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg tipper 1080p med 60fps er en ganske stor teknisk utfordring i seg selv. Men teit med forsikelse på dette spillet, jeg tror det kan bli bra. Det wipeout lignende Fatal Inertia(?) spillet som kom ut på psn her om dagen var jo ikke mye å snakke om. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Satan. Jeg har gleda meg til detta spillet helt sida traileren kom. Menneh. Blir skjelden overrasket over forsinkelser i spillproduksjon om dagen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Var visst noe ang. epilepsi, men det er jo selvfølgelig bare et rykte. Lenke til kommentar
Darnell Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tror ikke dette betyr så mye. Wipeout har jo ikke vært populært siden PS1 dagene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Wipeout spillene var noe av det som definerte PS1 for min del i sid tid, sammen med Tekken og han karen på bildet ditt Endret 18. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå