Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Men for de som vil installere så blir de tvunget til å kjøpe harddisk hvis de ikke har. Arcade eiere blant andre. På PS3 så har alle harddisk uansett så tvungne installeringer gjør ingenting. Og så? Man må som sagt ikkje installere noen verdens ting. Men vil man, så kan man. Og vil man nok, ofrer man noen ufortjente sure kroner på ein større HDD. Og eg kommer nok til å ville nok...kjenner eg meg selv rett Endret 18. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Blir knall dette her! Håper det ikke tar så alt for lang tid før de får ut denne updaten! Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor stor plass vil et spill ta sånn ca. da? Men hvis det er valgfritt så er det jo ikke noe problem. Syns ikke den bruker så øang tid på å laste jeg da, men mindre bråk hadde vært nice Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg syntes dette er den beste nyheten på E3. Ingenting med Xbox360 er mer irriterende enn å høre på at spillplata konstant spinner på 12x hastighet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor stor plass vil et spill ta sånn ca. da? Det er 100% valgfritt. Spillet vil nok ta ca like stor plass på HDD'en som på DVD'en, altså rundt 9GB. Når jeg får neste lønning blir det nok en importert 120 Gigger. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg gleder meg til å teste Oblivion etter fall updaten. Kudos til MS for å ha gjort dette 100% valgfritt. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hum? Update til Oblivion? EDIT: dum smili. Endret 18. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bruskork ville vel spille Obilvion på grunn av mindre lastetider ved å installere spillet? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Bruskork ville vel spille Obilvion på grunn av mindre lastetider ved å installere spillet? Jepp. Det er et av de verste 360-spillene når det gjelder loading. Jeg prøvde å rense "cachen", men det hjalp ikke særlig mye. Endret 19. juli 2008 av Bruskork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå