tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) The new feature will let users install all of the game content directly onto the hard drive to improve game load times. Microsoft reports that it has seen a 30 percent improvement in load times in internal testing. As an interesting data point, Microsoft went out of its way to tell a group of reporters that the full Devil May Cry 4 hard disk installation took roughly 10 minutes on the Xbox 360. The installation took twice as long when we conducted our own installation tests on the PlayStation 3. Another side benefit of having games installed on the hard disk is reduced noise, since the optical disc no longer needs to spin up. However, you will still need to have the game disc in your optical drive while you're playing it, presumably as a piracy check. http://www.gamespot.com/features/6194093/i...stories;title;1 Så DMC4 som tok 25 minutter å installere på PS3, og ikke ble hele spillet installert heller, tar bare 10 minutter på 360. Og det beste av alt, ALLE spill vil kunne installeres, gamle som nye. OG, det er helt valgfritt. Dette er de beste nyhetene fra E3 for meg. Endret 18. juli 2008 av tannpirka Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, genialt. Dette er de beste nyhetene fra E3, sammen med støtte for 16:10, gruppechat og nytt dashbord. Gleder meg til høsten . Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Enig, dette er helt genialt. Om det tar 24 minutter eller 10 å legge inn spillet har ikke så mye å si, der man sparer tid er jo på loadingen etter at spillet først er lagt inn.. Men, godt at 360 fortsetter å utklasse PS3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Høres jo heilt knall ut dette her. Nesten som om eg må skaffe meg ein 120GB altså...blir vel import tenker eg Synd godt MS kunne kuttet prisene på sine HDD`er også, makan. Endret 18. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Høres jo heilt knall ut dette her. Nesten som om eg må skaffe meg ein 120GB altså...blir vel import tenker eg Synd godt MS kunne kuttet prisene på sine HDD`er også, makan. Ja, stiive priser.. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Høres jo heilt knall ut dette her. Nesten som om eg må skaffe meg ein 120GB altså...blir vel import tenker eg Synd godt MS kunne kuttet prisene på sine HDD`er også, makan. De går nok ned i pris etterhvert. Uansett vil man få plass til 1-2 spill på den vanlige 20gb så man kan fint overleve med den. Er jo ikke som PS3 at det er tvungen installering så man kan jo likevel spille andre spill selv om harddisken er full og man ikke føler for å avinstallere osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 kjempe bra dette her! hvor mye koster en 120bg hardisk i dag da? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Samme her, tror jeg også må skaffe meg en 120 Gb nå. Dette er jo smart av MS, de kommer til å tjene masse spenn på salg av eksterne HDDer Usj, det var dyre greier: http://prisguide.tek.no/product.php?productId=86632 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) en 1000 lapp? vill ikkje si det er så gale. tjener fort inn det når er det muligheten for og instalere spill kommer da? i høst oppdateringen? Endret 18. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 når er det muligheten for og instalere spill kommer da? i høst oppdateringen? Jupp. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvorfor er den så dyre egentlig? Koster jo under 1000-lappen for en 500 gb. Er det Microsoft som overpriser dem kraftig? Endret 18. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er vel ein slik egen fitteløsning greier tenker eg. Skulle vert litt meir slik som Sony, lar oss slenge i gudene veit kor store HDD`er. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor er den så dyre egentlig? Koster jo under 1000-lappen for en 500 gb. Er det Microsoft som overpriser dem kraftig? Fordi de ser slik ut. Og ikke slik. Og fordi MS vil tjene penger. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Er vel ein slik egen fitteløsning greier tenker eg. Skulle vert litt meir slik som Sony, lar oss slenge i gudene veit kor store HDD`er. Hvis man kjøper en til så har man jo i praksis betalt for 2 harddisker. Og det er jo litt knot å bytte de for den jevne bruker også. Må jo skru opp osv. 360 er jo bare å bytte med et klikk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette er en kjempenyhet! Særlig når det er valgfritt! Kommer til å sitte å innstallere spill de første dagene etter att oppdateringen har kommet.. men, har bare 80gb igjen.. Lenke til kommentar
Darnell Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så installering er plutselig greit etter all kritikken PS3 har fått for dette? Lukter litt dobbeltmoral her. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så installering er plutselig greit etter all kritikken PS3 har fått for dette? Lukter litt dobbeltmoral her. Er ikke tvungen innstallering da. Lenke til kommentar
Darnell Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så installering er plutselig greit etter all kritikken PS3 har fått for dette? Lukter litt dobbeltmoral her. Er ikke tvungen innstallering da. Men for de som vil installere så blir de tvunget til å kjøpe harddisk hvis de ikke har. Arcade eiere blant andre. På PS3 så har alle harddisk uansett så tvungne installeringer gjør ingenting. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så installering er plutselig greit etter all kritikken PS3 har fått for dette? Lukter litt dobbeltmoral her. Er ikke tvungen innstallering da. Men for de som vil installere så blir de tvunget til å kjøpe harddisk hvis de ikke har. Arcade eiere blant andre. På PS3 så har alle harddisk uansett så tvungne installeringer gjør ingenting. Tom for argumenter? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Går det ikke ann å kjøpe en ekstern harddisk da som har 500gb og koble den til xboxen?Får håpe dette iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå