Smackeroo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Leste nylig ett eller annet om at hvis man skal bruke AGP Pro-kort på et nForce2-hovedkort vil det være nødvendig å fjerne et klistremerke på AGP-porten eller noe lignende. Lurer derfor rett og slett på hva et AGP Pro-kort er? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 AGP pro er stort sett det samme som en vanlig AGP port, men den kan overføre mer strøm til skjermkortet enn en vanlig AGP port. Dagens moderne skjermkort kommer dog med ekstra strøm tilkobling, så jeg ser ikke den store vitsen med AGP pro. Har selv en pro slot på hovedkortet mitt, men bruker det ikke. Det klistermerke du snakker om er bare en liten plastbit som du fjerner fra slotten, der pro delen skal inn. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Så hvordan vet man om man har et AGP Pro-kort eller ikke? Eller for å være mer spesifikk; vil jeg behøve å fjerne denne plastbiten med mitt GF4 Ti4400-kort, eller kan jeg bare putte det ned i sloten som den er? Beklager hvis dette er åpenbart når man ser det, men jeg har ikke hovedkortet her, bare lurer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ta en titt her, så ser du hvordan det ser ut: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcom...patibility.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå