dudley.no Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet om det kommer nye maps eller annen oppdatering feks capture the flag i nær fremtid? Snart 4 måneder siden sist vi fikk nye maps osv....... Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet om det kommer nye maps eller annen oppdatering feks capture the flag i nær fremtid?Snart 4 måneder siden sist vi fikk nye maps osv....... Vi får CoD 5. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Noen som vet om det kommer nye maps eller annen oppdatering feks capture the flag i nær fremtid?Snart 4 måneder siden sist vi fikk nye maps osv....... Vi får CoD 5. ja uheldigvis........tilbake til 2 verdenskrig igjen+ at spillet er laget av møkka selskapet Treyarch ....holder meg til COD4 gitt Endret 18. juli 2008 av dudley.no Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet om det kommer nye maps eller annen oppdatering feks capture the flag i nær fremtid?Snart 4 måneder siden sist vi fikk nye maps osv....... Vi får CoD 5. ja uheldigvis........tilbake til 2 verdenskrig igjen+ at spillet er laget av møkka selskapet Treyarch ....holder meg til COD4 gitt En grunn til at de har fått bedre tid til å lage spillet denne gangen. Tror CoD 5 blir storslått. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bynn å spille ordentlig du, få opp noen no-perks, weapon limited SnD's og gjenoppdag spillet. Eller vent på CoD 5, som jeg håper man selv kan velge server på, og som inneholder langt flere custom-games muligheter enn CoD4 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Enig, gi COD5 en sjangse. Ikke slakt det før det er ute. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det skal komme en oppdatering i august eller september som skal introdusere nye game-modes og tweake litt på de gamle. De som foreløpig er i playtesting er Hardcore HQ og multibomb S&D. I tillegg er jeg rimelig sikker på at de jobber med nye maps også. Endret 18. juli 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå