xcitu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) NB: Postet i Salg/kjøp avdeling også, men kan hende det er feil sted å poste det. ________________________ Hei. Jeg vil da oppgradere min laptop litt, har en HP Compaq 6715s. Det jeg vil oppnå med oppgraderingen er at den kan gjøre Call of Duty 4. En venn av meg har en data som er dårligere, stasjonær, og han klarer å kjøre CoD4, men ikke feilfritt. Jeg vil at min PC skal klare å kjøre CoD4 feilfritt med alt på Low. Low spiller jeg uansett om jeg har high end pc eller ei. Jeg vil også ha linux kompatible produkter. Nettverkskortet og skjermkortet støtter ikke linux 100% hos meg. Trenger mer prosessorkraft, kanskje et bedre skjermkort og sikkert noe mer. Har du noe å anbefale? En ting til, desto mindre pris desto bedre Specs finner du i linken lenger oppe. Og bekjymrer meg ikke for å bryte "garanti" elno ved å åpne og mekke, ettersom det er blitt gjort før, bare da med backup av HDD. Takk. - X Endret 18. juli 2008 av xcitu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå