Blindgate Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Foran, der kameraten ligger. Hvor kan jeg finne det til en relativt billig penge? Jeg har lett mange steder, men det skal ikke være lett å oppdrive. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan jeg spørre hvorfor dette er prekært å få tak i? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har noen fra Bjørn Borg som jeg kjøpte for ganske lenge siden, men har aldri funnet dem igjen. De er lave i livet og har ikke strikk rundt livet eller eller andre sømmer. Det beste alternativet jeg har funnet er Dolce & Gabbana boksere, de med lav kant og uten sømmer, men da er du fort oppe i en 400 NOK. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Kan jeg spørre hvorfor dette er prekært å få tak i? Fordi de verste sømmene ikke er noe særlig for en omskjært mann. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det beste alternativet jeg har funnet er Dolce & Gabbana boksere, de med lav kant og uten sømmer, men da er du fort oppe i en 400 NOK. Jeg har flere fra Dolce, og de er ypperlige. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kan jeg spørre hvorfor dette er prekært å få tak i? Fordi de verste sømmene ikke er noe særlig for en omskjært mann. Man lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå