Insomniac Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det jeg spør om er enkelt og greit om noen har noen brukbare deler som har sakket litt akterut de ønsker å gi bort. Bare hvis dere ikke trenger de lengre og de tar opp plass unødvendig, blir aldri brukt likevel. Så kan noen andre likegodt ta de i bruk istedet for at de rotner vekk og kastes til slutt. Liker å mekke litt, gjøre ting brukbart, til familie osv. Hadde jeg vært takknemlig Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Bruktmarkedet er fint til dette formålet. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 der er det vel kjøp og salg... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 2 ethernet3 kort, isakort er dette, tror de er velfungerende. Og de skal være blant de enleste 3com kortene og innstalere på eldre maskiner, har vel et combokort også... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg hadde trengt en del gratis deler til å få litt mer liv ut av gamlePC'n slik at den kan brukes som familiePC eller en enkel web/mail-server. Noen som har f.eks. EDO-RAM, en gammel prosessor e.l. tar jeg imot med takk. Kan seff også betale litt dah... Andre deler kan også brukes i moddeprosjekter. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har noen sånne gamle nettverkskort som er 40x40 i diameter eller no Lenke til kommentar
fredster Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har noen deler fra en Pentium 3, 300 MMX. Noen løse deler og hvis jeg ikke husker feil, så skal det vært noe edo-RAM også.... Skal lete frem det jeg har, og se hva jeg kan finne. Hvis du bor i Oslo/Akershus, så blir det jo ikke så mye å snakke om i porto.... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg hadde trengt en del gratis deler til å få litt mer liv ut av gamlePC'n slik at den kan brukes som familiePC eller en enkel web/mail-server. Noen som har f.eks. EDO-RAM, en gammel prosessor e.l. tar jeg imot med takk. Kan seff også betale litt dah... Andre deler kan også brukes i moddeprosjekter. HAIHAIHAI HALAN HER NO! ligg unna posten min snylter Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Insomniac skrev: Ligg unna posten min sabotør,snylter! Du eier ikke Forumet da vettu! :-? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg hadde trengt en del gratis deler til å få litt mer liv ut av gamlePC'n slik at den kan brukes som familiePC eller en enkel web/mail-server. Noen som har f.eks. EDO-RAM, en gammel prosessor e.l. tar jeg imot med takk. Kan seff også betale litt dah... Andre deler kan også brukes i moddeprosjekter. HAIHAIHAI HALAN HER NO! ligg unna posten min snylter Stein i glasshus ? Kjøp deg heller noen brukte deler, istendefor å forlange at folk skal gi dem til deg. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 jeg forlanger ikke, jeg spør på en vennlig måte. jeg eier heller ikke forumet, men det blir jo litt toskete når folk skal drive å bruke min post til å forsøke å "konkurrere" med meg, enig? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har noen deler fra en Pentium 3, 300 MMX. Noen løse deler og hvis jeg ikke husker feil, så skal det vært noe edo-RAM også.... Skal lete frem det jeg har, og se hva jeg kan finne. Hvis du bor i Oslo/Akershus, så blir det jo ikke så mye å snakke om i porto.... Tror ikke P3 kom med 300 mmx ! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 han mener sikkert p2-300, liten skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå