Gå til innhold

Noen som har noen datadeler de ikke trenger?

Anbefalte innlegg

Det jeg spør om er enkelt og greit om noen har noen brukbare deler som har sakket litt akterut de ønsker å gi bort. Bare hvis dere ikke trenger de lengre og de tar opp plass unødvendig, blir aldri brukt likevel. Så kan noen andre likegodt ta de i bruk istedet for at de rotner vekk og kastes til slutt. Liker å mekke litt, gjøre ting brukbart, til familie osv.

Hadde jeg vært takknemlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde trengt en del gratis deler til å få litt mer liv ut av gamlePC'n slik at den kan brukes som familiePC eller en enkel web/mail-server. Noen som har f.eks. EDO-RAM, en gammel prosessor e.l. tar jeg imot med takk. Kan seff også betale litt dah... Andre deler kan også brukes i moddeprosjekter.

Lenke til kommentar

Jeg har noen deler fra en Pentium 3, 300 MMX. Noen løse deler og hvis jeg ikke husker feil, så skal det vært noe edo-RAM også.... Skal lete frem det jeg har, og se hva jeg kan finne.

Hvis du bor i Oslo/Akershus, så blir det jo ikke så mye å snakke om i porto....

Lenke til kommentar
Jeg hadde trengt en del gratis deler til å få litt mer liv ut av gamlePC'n slik at den kan brukes som familiePC eller en enkel web/mail-server. Noen som har f.eks. EDO-RAM, en gammel prosessor e.l. tar jeg imot med takk. Kan seff også betale litt dah... Andre deler kan også brukes i moddeprosjekter.

HAIHAIHAI HALAN HER NO! ligg unna posten min :grumpy: snylter

Lenke til kommentar

HAIHAIHAI HALAN HER NO! ligg unna posten min :grumpy: snylter

Stein i glasshus ? Kjøp deg heller noen brukte deler, istendefor å forlange at folk skal gi dem til deg.

Lenke til kommentar
Jeg har noen deler fra en Pentium 3, 300 MMX. Noen løse deler og hvis jeg ikke husker feil, så skal det vært noe edo-RAM også.... Skal lete frem det jeg har, og se hva jeg kan finne.

Hvis du bor i Oslo/Akershus, så blir det jo ikke så mye å snakke om i porto....

Tror ikke P3 kom med 300 mmx !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...