akle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg lurer på om det er mulig og åpne jpeg bilder rett fra Bridge og til Adobe Camera Raw som ligger i CS3 dette går jo automatisk vis bildet er i Raw format Bruker Camera Raw mye til jpeg også, Nå gjør jeg det ved og åpne CS3 og gå til Fil->Open As og velger bildet og filtype raw noe som blir litt tungvint i lengden!! Lenke til kommentar
caSiol Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du markerer de bildene du vil ha i bridge, også trykker du ctrl+r Lenke til kommentar
akle Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Du markerer de bildene du vil ha i bridge, også trykker du ctrl+r får det ikke til og funke Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 ingen som vet hvordan det kan gjøres ville gjort jobben raskere Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 får vel prøve meg litt fram da!! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Høyreklikk på bildet og velg open in camera raw. Lenke til kommentar
akle Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Høyreklikk på bildet og velg open in camera raw. ingen av delene fungerer det står bare open with må jeg endre noe innstillinger? Endret 21. juli 2008 av akle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå