Skogslik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hallo. har begynt og spille Resident Evil 4 igjenn, har aldrig komt igjennom det. nå er eg kommet til bane 5-1 og er der med det labratoriet, de fiendene som setter på plass kroppsdelene sine selv. Det eg trenger er: Infrared Scope men hvor får eg det? eg har det ingen plass i inventoriet eller noe :S Lenke til kommentar
LMH Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 No hugsar eg ikkje heilt i detalj, men eg veit at det skal ligge der ein plass. Eg meinar å hugse at du først må springe forbi eit par slike beist før du kjem til eit rom der det ikkje er nokon.. endå vel å merke. Hugsar i alle fall at du kan sjå gjennom eit vindauge i det rommet og der inne kan du sjå ein til "regenerator", berre at han ligg i ro. Når du går rett forbi rommet trur eg der er eit lite rom til og der skal siktet ligge i ein koffert, når du tar kofferten vil styggingen som du såg gjennom vindauget våkne til live og du må ta han ved å kombinere siktet med sniperen. Sånn roughly. I bunn og grunn, siktet er det ein plass og eg trur ikkje det skal vere spesielt vanskeleg å finne Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jepp, kofferten med scopet ligger inn i fryserommet, skal ikke være så vanskelig å finne det. Jævlig creepy plass i spillet forresten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ah, takker ja liker ikkje denne plassen, får frysninger der. noe som er digg! Endret 18. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 He he, spilte RE4 i dag jeg også. IRscopen ligger i en koffert i fryseren, men du må skru av fryseren først. Avknappen er et annet sted i rommet. Det skal vel også være mulig å ta regeneratorene uten IRscopen, men da trengs det shitloads med ammo, så jeg tror ikke det er å anbefale. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jepp, fint mogleg å ta dei utan IR, men det er som sagt ikkje å anbefalle Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Eide dem lett jeg Siktet på dem plassene jeg trodde var mest skade og vips død Brukte veldig oppgradert revolver Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Har funnet det nå, og har komt til bane 5-3 sinnsykt digg spill! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Har nå kommet til han Fyren med kniv, starter med at han skyter på meg og skal finne 3 slike gjenstander. er det mulig og bruke en rocket launcher på han så han dør med en gang? orker ikkje gjøre slike bosser^^ Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tror det skal gå, men vil tro det er bare etter du har fått tak i alle de 3 delene. Den siste delen ligger oppå en høy plattform, og der må du drepe ham før tiden på bombene han har plantet går ut. Skulle da mene en rakett burde gjøre susen der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Har ronna det det nå digg spill. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 yepp, skaffer meg Xbox 360 nå pga. Gears of war2 og Resident evil 5 =D 5'a får co-op! OMGOMGOMG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå