Gå til innhold

Trenger hjelp på Resident Evil 4, bane 5-1 trenger infrared scope

Anbefalte innlegg

Hallo.

har begynt og spille Resident Evil 4 igjenn, har aldrig komt igjennom det.

nå er eg kommet til bane 5-1 og er der med det labratoriet, de fiendene som setter på plass kroppsdelene sine selv.

Det eg trenger er: Infrared Scope men hvor får eg det? eg har det ingen plass i inventoriet eller noe :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No hugsar eg ikkje heilt i detalj, men eg veit at det skal ligge der ein plass. Eg meinar å hugse at du først må springe forbi eit par slike beist før du kjem til eit rom der det ikkje er nokon.. endå vel å merke. Hugsar i alle fall at du kan sjå gjennom eit vindauge i det rommet og der inne kan du sjå ein til "regenerator", berre at han ligg i ro. Når du går rett forbi rommet trur eg der er eit lite rom til og der skal siktet ligge i ein koffert, når du tar kofferten vil styggingen som du såg gjennom vindauget våkne til live og du må ta han ved å kombinere siktet med sniperen. Sånn roughly.

I bunn og grunn, siktet er det ein plass og eg trur ikkje det skal vere spesielt vanskeleg å finne :)

Lenke til kommentar

He he, spilte RE4 i dag jeg også. IRscopen ligger i en koffert i fryseren, men du må skru av fryseren først. Avknappen er et annet sted i rommet. Det skal vel også være mulig å ta regeneratorene uten IRscopen, men da trengs det shitloads med ammo, så jeg tror ikke det er å anbefale.

Lenke til kommentar

Tror det skal gå, men vil tro det er bare etter du har fått tak i alle de 3 delene. Den siste delen ligger oppå en høy plattform, og der må du drepe ham før tiden på bombene han har plantet går ut. Skulle da mene en rakett burde gjøre susen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...