katet Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Kva kunne eg gjort anleis ? Exif: 1/250 sec f/10 ISO 400 Focal length 18mm Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da her må vera Hafslovatnet. Du ha litt refleks frau soli i linsao, men kå du ska gjera før å unngao da veit eg ikkje. :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Da her må vera Hafslovatnet. Du ha litt refleks frau soli i linsao, men kå du ska gjera før å unngao da veit eg ikkje. :!: Berra å hogsa solblendarn, no e da jo sovidt ein klara å sjao hit i Smeagar'n. Men annarledes? Det aller meste, men det er ikkje sikkert det hadde vorte betre. Får litt snapshot-feeling. Croppe vekk Beimshaugen og dra litt i curves kanskje. Endret 18. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Takkar for svar Ikkje noko stygge prat om beimshaugen ! Er da ekta hafslo-bøgdinga eg snakkar med eller ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Sjølsagt. Okay, men litt av Beimshaugen må vekk. Vegen har i alle fall ingenting der å gjere. Og lyktestolpen. Lenke til kommentar
katet Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Litt enig, men litt uenig! Er enig i att lyktestolpen skulle vore borte vekk, men vegen har eg lyst skal være der. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Lysstolpen likte ikkje eg heller. (Skjolding som har flytta til Trondheim.) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Litt enig, men litt uenig! Er enig i att lyktestolpen skulle vore borte vekk, men vegen har eg lyst skal være der. Håper ikke du blir sur nå, men ser her.. Uten veien og lyktestolpen så blir bildet mye mer tidløst... dette ble gjort med under 100(sikkert under 50 men jeg safer) museklikk. Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Joda. Får vel slå meg enig Vart litt anleis enn det eg hadde sitt føre meg men la gå. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Selv om bildet ditt er ganske kult, tok meg den frihet å låne bildet ditt for å se om jeg kunne "få mer" ut av bilet. Her er utfallet: Fjernet flare fra linsen og justert kontrast: V2 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Litt skarpt lys, men, ke faen. Solblendar next, so Kim sa, og du e set! Detta va fint å bruka auga pao. Uansett korleis du vrir og venda pao da so har Sogn eit par motiv atte før da blir passè! E no ikkje bygd pao en dag detta. Fysste versjonen te Dewil va ikkje so galen. Ein tone før mørkt, kansje, men himmedl kom no fram! Nok sogning for idag : > Endret 19. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
katet Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Heil enig der. Det kom seg betrakteleg! Skal invistere i Sigma 18-200 teinkte eg, med tilhøyrande solblendar og kanskje eit filter. Er litt usikker på filter men nokon med forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå