Betenkt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpte dette mens jeg var på språkreise i England. Utrolig godt spill.. Elsker det, spesielt humoren og gleden ved å fly over en bygning og bombe det så menneskene som er der er umulig å finne når man lander.. HERLIG! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper Mirror's Edge blir like bra som dette spillet. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor har skribenten tjent landet sitt da? Ingen som skal fortelle oss det? BTW: hvis jeg skal ha konsoll, skal jeg kjøpe PS3 eller XBOX360? Liker FPS spill som battlefield, FarCry, COD4 o.l. Den skal også brukes som mediamaskin. X360 passer best til FPS og RPG. Funker glimrende med streaming fra Windows også. Lenke til kommentar
llainen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 noen som vet når den siste "patchen" kommer til ps3? Lenke til kommentar
Fyren_ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har spilt demoen og sett et par filmer på youtube og jeg måtte smile av humoren der. Tror jeg skal få meg dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg