Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt forum trenger støtte, hvor søker jeg?

kns

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å starte Norges første dedikerte nettforum for sykepleiere, og er nå i en fase hvor det er naturlig å se seg om etter utviklingsmidler, støtte, etc.

Har selvfølgelig sendt en forespørsel til den mest åpenbare og potensielle medspilleren, Norsk Sykepleierforbund.

Noen som har forslag eller idéer? Slik jeg ser det, trenger jeg jo ikke nødvendigvis søke støtte fra sykepleie-relaterte bedrifter eller organisasjoner, det kan like godt være aktuelt å søke generelle utviklingsmidler.

Mulig dette er ikke er rett forum å poste en slik forespørsel i, men det er i hvert fall økonomirelatert. Håper en moderator kan flytte posten min dersom den heller hører hjemme et annet sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i alle dager skal noen støtte din næringsvirksomhet? Gjør som alle andre - finansier forumet ved hjelp av reklameinntekter.

Litt flåsete kommentar da?

Slik jeg leser innlegget er forumet ikke ment som næringsinntekt, men som et samlingssted for sykepleiere, så jeg ville heller tro no-profit.

Jeg ville satset på de som kunne antas å ha en egen interesse av forumet, så alt med sykepleie kan være et utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Det er her snakk om en nettside, og nettsider kan reklamefinansieres. Det er fjollete å be om utviklingsmidler til noe slikt. Alle andre hobbysider om slike emner driftes på frivillig basis eller finansieres ved hjelp av reklame. Jeg har vanskelig å se hvorfor akkurat denne siden skal fortjene offentlige midler eller hjelp fra andre. Kostnadene ved drift av siden er dessuten svært beskjedne - jeg ber ingen om å finansiere mine hobbyer, og det burde ikke kns gjøre heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...