DeTomaso Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hei. Verdens beste snacks finner jeg desverre ikke lenger i nord-norske butikker lenger. Det har vært å finne på enkelte kiosker og spesialbutikker, men nå har jeg ikke sett produktet i butikkhyllene en stund. Noen som har en ide om hvor man får kjøpt det? Glemmer ikke en gang jeg var på en Binders Butikk. Der hadde de faktisk noen enorme poser (tror de var et kilo) som de solgte ut til halv pris (dårlig dato). Uheldigvis hadde de bare to poser igjen. og de ble fortært gangsk så kjapt. Nå begynner Nic Nac's hungern å bite i meg og jeg har så utrolig lyst på det... For deg som ikke har smakt disse: Ja, de er verdens beste snack!!! (imho) Detomaso Endret 18. juli 2008 av detomaso Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 De selger det på Rimi, Bunnpris og noen andre kjedebutikker. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 De selger det på Rimi, Bunnpris og noen andre kjedebutikker. Det er ikke mulig... Det må i så fall være veldig lokalt! Bor nord i landet og her har jeg som sagt ikke funnet de i det siste... Sikker på at de er å få på de nevnt butikker? Isåfall er det vel håp om å få de spesialbestilt hit... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har kjøpt det flere ganger i Oslo, så veldig lokalt kan det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå