Gå til innhold

[Løst]Kjøp av biljardbord?

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har ett biljardbord hjemme ikke noe pent ved innkjøp men bytta ut duken med en blå duk i stedenfor den kjedelige grønne, tenker på kjøp av rød duk og.. xD eller svar kansje, mindre flekker :p

men jeg anbefaler ikke og kjøpe biljardbord, blir mer rot en kos, men om du ABSOLUT vil skal jeg ikke stoppe deg men snakker av erfaring at det blir nok lite brukt, koselig når du har folk over og fest da, selv om det blir fort knekking av køer og baller overalt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
jeg har ett biljardbord hjemme ikke noe pent ved innkjøp men bytta ut duken med en blå duk i stedenfor den kjedelige grønne, tenker på kjøp av rød duk og.. xD eller svar kansje, mindre flekker :p

men jeg anbefaler ikke og kjøpe biljardbord, blir mer rot en kos, men om du ABSOLUT vil skal jeg ikke stoppe deg men snakker av erfaring at det blir nok lite brukt, koselig når du har folk over og fest da, selv om det blir fort knekking av køer og baller overalt ;)

Ja, det blir lagt på is foreløpig.. Må nok vente til jeg har en stor nok kjellerstue til overs som kan brukes. Takk for rådene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...