Gå til innhold

Film: Tuddal: Ny skrekk/splatter-film på trappene

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har akkurat startet produksjon av en film:

Sjanger: Skrekk/splatter

Tittel: Tuddal

Hjemmeside: http://tuddal.kakekommisjonen.com

Format: 16:9 FullHD / Dolby Digital 5.1

Media: Blu-ray / DVD

Lengden på filmen er foreløpig ikke kjent.

Teaser og trailer vil komme på hjemmesiden så raskt som det blir ferdig. Prosjektet lages av amatører og en god porsjon innsats! :)

Endret av KKM
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Er det film man kan laste ned eller film vi må kjøpe? Hvis vi må kjøpe, hvor mye vil den sånn ca koste, og i hvilke butikker får vi kjøpt den? Har lyst å støtte prosjektet deres! :)

Takker for tilbakemeldingen!

Vi vet ikke helt hvordan/hvor denne filmen vil bli publisert enda. Jobber med saken :) Den vil være å skaffe fra Kakekommisjonen om ikke alt for lang tid. Det er sikkert!

Men hvis du/dere har lyst å støtte opp om filmen, meld dere inn i facebook-gruppen:

http://www.new.facebook.com/group.php?gid=...1035&ref=nf

Si ifra til dine venner også! Her vil info komme så raskt vi har noe!

Kjetil

Lenke til kommentar

Vi brukte Canon HV30 :). Det flere som har spurt oss om vi brukte langt mer kostbart utstyr... Bildekvaliteten på kameraet veldig bra, problemet er vel mer filmeren, lyssetting etc. Lyd er også noe som ikke er som på de dyrer kameraene. Vi løste det med ekstrautstyr og postproduksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Vi brukte Canon HV30 :). Det flere som har spurt oss om vi brukte langt mer kostbart utstyr...

Grunnen til at jeg spurte var rett og slett fordi jeg hadde problemer med å se kamera på bildene deres, da det var så lite. :)

Lenke til kommentar
Vi brukte Canon HV30 :). Det flere som har spurt oss om vi brukte langt mer kostbart utstyr...

Grunnen til at jeg spurte var rett og slett fordi jeg hadde problemer med å se kamera på bildene deres, da det var så lite. :)

hehe... Artig!

Spør oss gjerne om flere spørsmål folkens!

Etter jobb i morgen bærer det opp til fjells for å filme siste scene! Resten er ferdig :)

Endret av KKM
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...