Fritz0r Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Honda som for ikke lende siden slapp sin siste hydrogen bil, FCX Clarity, har nå bestemt seg for at Toyota Prius ikke skal forbli den eneste hybrid bilen på toppen, og er hardt tilverks for og ta igjen tapt terreng. Honda Hybrid (navn for tilfellet): Bilen har ikke noen modell betegnelse i skrivende stund, og kan på bildene, faktisk bli missforstått som en Prius, da designet er veeeeeeeeeldig likt. Bilen er vel egentlig en ministrech versjon av en Civic, med ny front. Bilen blir vist frem ved Paris Auto Show senere i år. Honda Hybrid: Kilde med flere bilder: http://www.autoblog.com/2008/07/16/spy-sho...fighter-caught/ Lenke til kommentar
Swe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) De vil matche Toyota gjennom å lage en identisk kopi av Prius (om man skal tolke utifra bildene du linker til)??? Argh... Hva med å lage en litt mer elegant hybrid når de først er i gang? EDIT: En annen ting som irriterer meg med Hondas hybridsatsning er at Civic Hybrid absolutt skal ha sitt eget, kjedelige utseende, i stedet for det snertne og morsomme designet man finner på de "vanlige" Civic-modellene. Dette er jo riktignok bare smak og behag, men likevel. Endret 18. juli 2008 av Swe Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Det virker som om man bevist designer hybrid biler kjedelig, for jeg vet med sikkerhet at jeg hadde valgt en hvilken som helst anen Honda enn denne om jeg hadde muligheten for det. Jeg ser frem til den dagen en kan få en Hybrid som ser bra ut, som feks Nissan GT-R R35, eller feks Mazda RX8 Lenke til kommentar
Swe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det virker som om man bevist designer hybrid biler kjedelig, for jeg vet med sikkerhet at jeg hadde valgt en hvilken som helst anen Honda enn denne om jeg hadde muligheten for det. Jeg ser frem til den dagen en kan få en Hybrid som ser bra ut, som feks Nissan GT-R R35, eller feks Mazda RX8 Det er vel for at de ikke skal konkurrere med seg selv, kanskje? Så får miljøfreakene kjøpe noen latterlige sardinbokser uten utstråling, mens vi andre er henvist til modeller med gammel drivlinje. Lexus er et hederlig unntak. Og Toyota har jo faktisk også flere hybridmodeller, som dessverre ikke finnes i Europa. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hybridbiler er som å putte filter på en sigarett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Denne Hybrid bilen er jo veldig pen etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå