arlion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 er jo ikke akkurat EA som melker her, med tanke på at bioware begynte på denne mmo titlen flere år før EA kjøpte dem opp da Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 er jo ikke akkurat EA som melker her, med tanke på at bioware begynte på denne mmo titlen flere år før EA kjøpte dem opp da Hm? Hvem sier det? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bioware annonserte at de jobbet med et mmo i 2006, de ble kjøpt opp av EA games i 2007. Gamespot info om spillet Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 håper dette blir bra! knights of the old republic er helt uten tvil et av mine favorittspill! jeg håper bare det ikke blir noe wow lignende dritt mmo hvor man må grinde i flere uker i strekk for å kunne få brukbart gear til pvp og endgame... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Pokker. Vel, var vel ikke annet å vente nå som $-Arts har tatt over spakene. Nå skal det melkes. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kanskje heller €-Art$. Hvis det er slik at Bioware har allerede startet på det før EA kjøpte de opp er det jo enda håp. Lenke til kommentar
Mr_tranquilizer Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) jeg vil ha kotor 3 sp, ikke mp, det suger ,enkelte spill passer best til sp og kotor er et av dem. Diskusjon over. Endret 21. juli 2008 av Mr_tranquilizer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Online...... ÆSJ!!!! Du kan lett fikse det slik at du ikke spiller KotOR online - det er bare å slå av bredbåndstilkoblingen, det. Problem løst. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler sterkt Kharan. Det krever vel en slags autensering over nett eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler sterkt Kharan. Det krever vel en slags autensering over nett eller noe i den duren. Det vet jeg, men innlegget mitt var humoristisk ment og myntet på 'online'-delen av utsagnet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Pokker. Vel, var vel ikke annet å vente nå som $-Arts har tatt over spakene. Nå skal det melkes. Alle penger ligger i MMO, så dette vil skje over hele linja. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Alle pengene ligger på ingen måte i MMO, bare MMO som klarer å levere kvalitet, det er det ytterst få som har klart å gjøre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Pengene ligger i MMO fordi det hindrer piratkopiering i stor grad. Det sier seg vel selv at kvalitet gjelder alle sjangre og former. Har selv holdt meg til et MMO i snart 4 år. Endret 23. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Fuglfisken Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Enten kan BioWare spille kortene sine riktig, og gjøre dette til en konge mmo. Muligens låne noen av de bedre elementene fra SWG. Som player housing, sandbox profession systemet(pre-NGE), avansert crafting og trading, og kanskje også alpha class jedi. Slik at det ikke blir som NGE, med ørden Jedi løpende rundt. Bounty hunter systemet er også meget attraktivt. Eller de kan safe, og lage en kopi av alle fantasy mmo's, med 7 trøtte classes, nesten ikke tilstedeværende sandbox faktor, og ellers lite spillerom for unikhet blandt characters Lenke til kommentar
SmakfullTaco Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gi folket masse end game gear og velge mellom så vi slipper at alle løper rundt med likt gear:P Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 De som håper at det blir vanskelig å være jedi => få jedi på serveren, tror jeg blir skuffet. Kotor handlet jo om masse Jedi, og det å være Jedi var selve hovedpunktet. Som jeg har sagt før, jeg tror alle som vil kan være Jedi, og at handlingen tar sted i Mandalorian Wars (altså før Kotor 1). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Svake MMO bygget over altfor lik lest har vi sett mye av, vi får håpe noen klarer å skape orginalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg