Nervetattoo Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Superhelter er slett ikke alltid supre.... Se videoen Lenke til kommentar
T0th Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Råeste trailern æ har sett på leng! glæde mæ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Uff, enda en 300-film der jeg blir sittende og sikle i kinosalen, får dra alene og sette meg unna annet folk Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Znyder fulgte 300-boka slavisk, bilde for bilde. Håper virkelig han gjør det samme her, Watchmen er noe av det mest fantastiske jeg har lest noensinne! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Digger traileren, råtøff. Greit at jeg nå har nesten et år på meg til å faktisk få lest Watchmen først, ikke fult så greit at jeg må vente nesten et år for å få se filmen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Himmel og hav som jeg gleder meg til denne. "Watchmen" er en av de beste "tegneseriene" jeg noen gang har lest, og om traileren er noe å dømme etter så ser det ut til at Zach Snyder har nok en inner-tier på gang her. PS! http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/ har traileren i både 720p og 1080p - anbefales! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hvilken sang er det som spilles montro..? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 The Beginning is The End is the Beginning, tror jeg den heter - av the Smashing Pumpkins. Den er fra soundtracket til Batman & Robin, uten at den var med i selve filmen. Er vist en remix. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Sangen fra Batman & Robin er "The end is the beginning is the end" av Smashing Pumpkins. Det var forøvrig credits musikken om jeg ikke tar helt feil. Dette er derimot "The beginning is the end is the beginning" En annen sang, samme single, men begge høres ganske like ut. Batman sangen begynner litt mer voldsomt enn denne, før likhetene tar til skikkelig. Endret 28. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg