thommessen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hei Jeg bestilte meg da an knakende bra pc fra komplett. Og fikk den i går. Intel core due E8500 NVIDIA Geforce 9800 gtx vista home premium 4GB ram MSI diamond SLi osv.... Vet ikke om det er viktig og ha med mer detaljert når det gjeller deler osv. For det første, nesten hver gang jeg skrur på pc'en stopper den rett før loggin screenen til Vista. Den er bare helt sort og jeg på skru av pcen igjen. For det andre så sliter jeg kraftig med hvis jeg prøver og spille spill, hele skjermen står stille, For ikke rørt på noen ting. Jeg tenkte det kanskje kunne være noe virus ol, siden jeg dro over WoW fila fra gamle pcen. Men dette skjer på alle spill, og får ikke gjort noe serlig med det ser det ut som. Jeg tenkte da at jeg likegodt kunne reformatere pcen, så kan jeg liksom starte på nytt. Men jeg setter i cden booter pcen, men ingen ting skjer. Hva kan problemet være? Endret 18. juli 2008 av thommessen Lenke til kommentar
TheErvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Når du spiller spill, trykker du høyre muse knapp på spillet og trykker "kjør som administrator"? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men jeg setter i cden booter pcen, men ingen ting skjer. Har du satt cd-rom som first boot device? Lenke til kommentar
04Mow Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Litt mer detaljer på hardware`en din hadde vært kjekt, mistenker hovedkortet i førsteomgang etter det du sier der. Lenke til kommentar
inwinx710 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Lagt inn alle driverene til pc-en? Skjermkort, hovedkort, etc etc? Hvis ja; Brukte du de som fulgte med delene når du kjøpte pc-en, eller lastet du ned de nyeste? Hvis ''De som fulgte med pc-en'' - bør du laste ned de nyeste fra produsentene sine hjemmesider. Hvis ikke mistenker jeg defekt ram, skjermkort, hovedkort eller cpu. Men hovedskalig hovedkort eller ram. Endret 18. juli 2008 av inwinx710 Lenke til kommentar
thommessen Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Lagt inn alle driverene til pc-en? Skjermkort, hovedkort, etc etc? Hvis ja; Brukte du de som fulgte med delene når du kjøpte pc-en, eller lastet du ned de nyeste? Hvis ''De som fulgte med pc-en'' - bør du laste ned de nyeste fra produsentene sine hjemmesider. Hvis ikke mistenker jeg defekt ram, skjermkort, hovedkort eller cpu. Men hovedskalig hovedkort eller ram. Tror da jeg jeg har fått lastet ned nye driver til det meste, men pcen frosner helt.. får ikke tatt ut cd-rom'en en gang... Dette skjer helt random liksom, men men spessielt når jeg spiller da skjer det mye fortere Endret 19. juli 2008 av thommessen Lenke til kommentar
thommessen Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil også egentlig få reformatert pcen..så jeg får bort alt piss.. får ikke instalert em del med ting siden det ligger igjen mapper.. Også står det jeg trenger en sikerhets kopi, åssen lager jeg det`?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå