KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva man "har lov å gjøre" er ikke alltid det samme som hva man etisk sett burde gjøre. Jeg snakket mer generelt, at dette bildet sikkert kan herpes til det døde får være så, men kjennetegn og fødselsmerker mener jeg man burde la være... Det fins "uskrevne reglar" for slikt alt etter genre. Hvis ein modell er leigd inn til ein shoot må vedkommande finne seg i å kunne bli retusjert praktisk talt til døde. Det høyrer til jobben, så den piercingen hadde eg fjerna med god samvittigheit.. For bilder til privat bruk modererer ein retusjen til svært lite eller ingenting med mindre vedkommande kjem med spesielle ønsker. Hender eg får forespørsel om å fjerne føflekkar ol. Så når eg gir fra meg brudebilder osv. lar eg meir eller mindre alt vere naturleg med mindre bruda har ei svær kvise midt i panna. Men når eg sender ting av gårde til FHM og slikt derimot. OHOHOHOO, du skulle berre visst. My boobs are OKEI! on print Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe, du som leverte det ene strandbildet for ei tid siden hvor steinen også var forstørret? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe, må passe på så ikke noe annet blir bøyd også ja Ganske stress, endel liquifying, og endel free transforming og tegning gjennom makser for at det skal se bra nok ut til en 40x50cm. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe, har bittelitt erfaring ja, men glad mine jenter er så perfekte at de ikke bryr seg om å få større pupper Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe, du som leverte det ene strandbildet for ei tid siden hvor steinen også var forstørret? Hmm, nei. Pleier å passe ganske godt på sånt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du sender inn for modellene da eller sender du bildene til modellene som så sender inn til FHM? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Litt Blade Runner inspirasjon bak denne makeup-en? Isåfall burde hun hatt et tøffere uttrykk. Det kan også gi litt assosiasjoner til Adam Ant også. Men også i den sammenheng er det litt for lite tøft. Men du kan jo prøve på ny med samme ide, siden du åpenbart jobber endel sammen med modellen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du sender inn for modellene da eller sender du bildene til modellene som så sender inn til FHM? Fotograf -> meg -> FHM Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du sender inn for modellene da eller sender du bildene til modellene som så sender inn til FHM? Fotograf -> meg -> FHM du redigerer for FHM men ikke tar bilder? eller tar noen bilder av deg og sender til FHM? jeg ble litt forvirret av simplifiseringen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Er du modellen? Redigerer for FHM, redigerer for en fotograf? Redigent? Endret 18. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bah. Fotografen tar bildene, eg tar utvalget, retusjerer og sender dei vidare til FHM som trykker bildene på papir, gjerne saman med ein artikkel, som blir satt saman til eit blad før dei sender dei rundtom til din lokale magasinforhandler. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jobber du for FHM eller for fotografen? (Det er vel slik at jentene selv sender inn bildene som i ViMenn`? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For fotografen. Alle fall i FHM, så sender først jentene inn bilder av seg sjølv, og hvis redaksjonen liker det dei ser sender dei jentene vidare til fotografering hos ein av "sine" fotografar. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hum.. Etter å ha lest de andre innleggene føler jeg meg litt sær, men jeg syntes dette bildet var veldig kult. Jeg syntes "plastikhuden" og den noe merkelige makeupen ga et underlig, men fint uttrykk. Om noe syntes jeg kanskje piercingen trekker for mye oppmerksomhet, og at man kanskje kunne ha kuttet litt nærmere ansiktet i underkant. En merkelig skygge på nesa kunne også vært tonet ned. Men jeg syntes utrykket og komposisjonen var tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå