ok67 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Et bilde jeg tok for et par tre år siden, leeeenge før jeg kjøpte med DSLR. Bildet er tatt med et Olympus kompaktkamera. Bildet er slik det kom ut av kameraet, kun skalert ned. Kunne kanskje ha vært beskåret ? Bildet er tatt på Stjørnfjorden utenfor Råkvåg (på Fosen utafor Trondheim) en stille høstdag. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 likte stemnings inndelingen eller hva jeg skal kale det. med effekten i vannet ser det ut som om det mørke siden er på vei til å ta over for det lyse. kanskje litt leking i PS og få frem effekten litt mere hadde satt prikken-over-ien. nå er jeg så langt i fra en ekspert som man kommer. men jeg liker dette godt. Mektig vil jeg kale stemningen. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Motiv, natur og balanse synes jeg er flott. Ble sittende å se på det i flere minutter Jeg vet ikke om det er fordi jeg har vært der endel ganger eller om bildet bare er godt - jeg liker det uansett. Jeg vet ikke hva du kunne ha gjort for å forbedre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå